Berichten van Phil Proost

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

Leopold 7 is van Brasserie de Marsinne, Couthin. Stonden met hun stand nr 82 redelijk in het midden aan de kant van Brouwerij De Dochter van de Korenaar, waar het zaterdag steeds heel druk was. Volgens de info al een productie van 700hl, da's precies geen klein bier meer... www.leopold7.com
    [quote="UncleBrazzie"]Dit is eigenlijk de vrijgekomen en tot vorig jaar nog exclusief voor Horeca en Palm Ambassador-zaken geproduceerde Hopper. Weliswaar in een minder elegant jasje gegoten, wat minder hoppig gemaakt, en (my own humble opinion) een beetje flauwer en, uiteindelijk, minder interessant. Zet 'm naast een soortgelijk initiatief, de Hopus Primeur, en je merkt meteen waar Palm op beknibbeld heeft: precies op dàtgene waar je bij een hoppig bier niét op wil compromitteren.[/quote] Absoluut mee eens! ::peace
    Was de versie van Prearis Blond niet die 'No Hops No Glory'? Zalig bommeke! :oops: En ook eindelijk eens de Bryggja kunnen proeven, niet slecht... Die mannen van Leopold 7 hebben btw 1 miljoen euro gepropt in hun project! Gewaagde zet, denk ik dan ::43 En voor de rest was het zaterdag iets té druk... maar dat zal aan al dat lekkers liggen... :lol:
    Walter, ik zie dat jij een mooie zelfbouw-schrootmolen Crandkanstein hebt... welk type heb je en is het ondertussen gelukt om een gemotoriseerde aandrijving ineen te knutselen? :) Segtom, samen bestellen komt iets goedkoper uit, niet? Ik heb verder weinig ervaring met bestellingen uit de VS... :?: Maar soit, het moet hier eigenlijk over de Agora-moutmolen gaan... verwijs me gerust naar de juiste plaats, ben nieuw he :grin: