But do fear the Dodecylbenzeensulfonzuur
Dan was ik al lang dood geweest...
Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum
But do fear the Dodecylbenzeensulfonzuur
Dan was ik al lang dood geweest...
Ik blijf bij het gezegde: ¨Don´t fear the foam¨!!!!!!
Heren: sukses!
Dat gaa ik de volgende keer doen met een 5 liter maatbeker en zo vullen heb ik een nauwkeuriger idee
Ja precies.
Nog iets wat ik heb opgemerkt op de peilglas staat er 26 liter maar in de ketel zit er precies veel meer in
Hier staat het toch? Dat peilglas? Vergeet dat maar gerust. Kun je eventueel uitliteren...
Ik gebruik een garde.
Ik zie een paar smilies. Maar serieus, kun je een garde gebruiken ja of nee? En waarom? Of eigenlijk... Waarom niet?
Ik gebruik een garde.
Ik blijf erbij: ik spoel niks na! Lekker eigenwijs! Ik doe dat al jaren niet. En ik leef nog steeds
Serge : Daarom een afdruiprekje gebruiken en drogen aan de lucht.
Handig, twee verschillende handleidingen.
Steinie misschien hier eens naar (laten) kijken om de verwarring te voorkomen?
Hier de handleiding op de site van de Brouwstore:
Heel verwarrend. We praten over hetzelfde spul...
De omschrijving bij Unibrew zegt er helemaal niks over.
Toen Starsan hier een tijdje niet verkrijbaar was, heb ik dit gebruikt. Ook ¨no rinse¨:
Hier is het een etiket in het engels , misschien nog een oude fles
Do not rinse after application. Dus.... Niet spoelen nadat je het spul hebt gebruikt.
Geen gedoe met filterplaten want dat werkt voor geen meter.
Dat is een beetje kort door de bocht. Ik werk al jaren met een bolle filterbodem. En dat werkt super. Ú vindt dat het voor geen meter werkt. U doet het op Uw manier, en dat mag U gerust doen, maar om dan iets anders meteen af te kraken... En ik weet het, U brouwt al 30 jaar, maar daar heb ik weinig aan. Dat zegt niet zoveel. De hedendaagse apparatuur op de markt is ook anders dan 30 jaar geleden.