Berichten van rcvannus

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

Vorige week de iSpindel met behulp van Gert's handleiding in elkaar gezet. Lukte in een keer en dat zonder enige soldeer ervaring! Ik het met behulp van plaklood de "dobber" in schoon water goed afgesteld en moet nu alleen nog met suikeroplossingen de iSpindel kalibreren. Ik heb de iSpindel al een week op mijn bureau liggen om de batterij-duur te kunnen testen. Het zou fijn zijn als de batterij het minimaal twee weken volhoud, voorlopig ziet dat er goed uit. Ik heb wel het idee dat de temperatuur ongeveer 2 graden te hoog wordt weergegeven. Iemand anders daar ook ervaring mee?

Ronald

Hallo Gert,

fijn dat jij ook bezig bent met de iSpindel. Ik heb hen vorige week binnen gekregen, maar hik toch wat tegen de montage op temeer omdat de Duitse beschrijving mij niet de zekerheid bied dat het lukt. Mede daarom was ik erg blij met jouw beschrijving en maakte bijna een rondedansje toen je aangaf een handleiding te plaatsen. Tot mijn spijt kan ik die niet openen: ik zie alleen een paperclipje boven het bericht en wat tekst tussen haken wat de bijlage zou moeten zijn. Met de hulp functie kom ik niet verder. Doe ik iets fout?
    Ik hoop dat er hulp is, want ik wil hier erg graag mee verder.

Ronald