Berichten van pepito

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

Voor die prijs moet ik eigenlijk niet laten om het ook op de verwarmzijde te gebruiken.
    Ik kies er wel voor om alles op 230 v te zetten, dus ook de inputzijde van de ssr, maar ik zie dat er voldoende goedkope alternatieven zijn. Bedankt voor de tips.

Is er iemand die weet of sorbitol opgegeten wordt door lambiekbeestjes ? Ik wil mijn eerste batch zuur bier opdelen, en er een aantal aanzoeten met stevia, een paar met sorbitol, enkele helemaal niet en dan nog eens de combinatie maken met verschillende concentraties van het eikenextract dat ik maakte. Ik wil wel zeker zijn dat het aanzoeten met sorbitol zin heeft.

Nog eens een update. Witbier met fruit, 33, met 1 bolletje was voldoende, maar ik had toch graag wat meer co2 gezien. De suggesties voor fabrikant die ik hier zie passeren vind ik prima, ik heb er trouwens zelf ook gemaakt, maar misschien gaan ze wat ver. Meerdere groottes van fles, meerdere bier stijlen ... Misschien gestandardiseerde bolletjes van een gram, zodat je ze naar believen kan uittellen? Dan blijft wel de bedenking wat de meerwaarde is tov zelf suiker uitwegen.

Ook je aankopen bij deze winkels kan je doen via Trooper. Je steunt het forum en zorgt mee voor een reclamevrij forum :thumbup:Klik op de naam om naar de Trooper pagina te gaan.

Brouwland   AliExpress  Bol.com   Coolblue