SMOELENBOEK

There are 77 replies in this Thread. The last Post () by Lino.

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Awel John, zoude gij nie eens nie een andere hobby bijnemen? Dan heb je op uw bierstandje ook iets om te eten, bvb: "zelf buffelmozzarella maken". Zou nog goe verkopen ook mé zo'n snor, zeer toepasselijk zelfs.... :lol: Kijk hier maar eens, ZOEK DE 7 VERSCHILLEN zou ik zeggen....... :shock: [img]http://www.chateau-ifach.be/bierbrouwen/zoek_de_7_verschillen.jpg[/img] Niks persoonlijks hoor, zeer knappe creatie onder uwe neus, 't staat u echt goed, doch 'k vond het wel komisch om en vergelijking te posten... :lol: Een mens moet zijn inspiratie uit de natuur halen hé, ecologisch en vindingrijk als we proberen te zijn... :smile: Herman.

"Bier is ook een schoonheidsproduct, als je er genoeg van gebruikt worden de minst mooie vrouwen (bijna) de mooiste..."

• [quote="johnshadows"]Nooit van u gedacht :lol::lol::lol::lol::lol: .[/quote] Awel, 'k zal u wa helpen, een oude, dikke, grijze knor die nog gene meter bier heeft gebrouwen en nooit lacht en iedereen zonder veel schroom graag wa uitk*kt.... :lol: Kijk maar ne keer hier een paar posts naar omhoog.... Nee, nee, ik bedoel het allemaal goed hoor, ik probeer zeker niemand te kwetsen, en mocht het zo zijn is 't zeker niet de bedoeling hoor, vraag maar aan Piet_v... :lol: Oeps, we zijn weeral bezig precies.. :oops: Ik wil er gerust die foto afhalen hoor, of vervangen door iets anders, no probs.... ;-) [quote="johnshadows"]Hoezo bierstandje? Bij mijn weten heb ik nog nergens gestaan met mijn bier. ::denken:cry:[/quote] Nee, maar 't had toch gekunnen hé, zo'n opstelling van zelf gemaakt bier en daar die kaas naast op de een of andere bijeenkomst o.i.d.... Allez, 'k ga stoppen mé zeveren en iets nuttigers doen, nl. een beetje studeren voor 't werk, want 16/2 heb ik mijn ondervraging... :-( Grtz, Herman.

"Bier is ook een schoonheidsproduct, als je er genoeg van gebruikt worden de minst mooie vrouwen (bijna) de mooiste..."

• [quote="Jomme"]Haha moeten we dan een pot gel klaarhouden voor p het VHM?[/quote] Helaba! Wij doen dat hier nog altijd op de enige goede wijze: met varkensvet. :grin: Natuurprodukt. :twisted: Gel? Tss, die jong gastjes eh. :lol:
  • [quote="johnshadows"]Wij doen dat hier nog altijd op de enige goede wijze: met varkensvet. :grin: [/quote] Varkensvet?? Hoe krijg je dat weer uit je snor John?? :???:

Planning: Hoppeberg 2013?
    Hoofdgisting: Ijsberg Blond
    Lagering: -----
    Hergisting op fles: -----
    Voorraad: Bergse Porter 2012, Triberg 2012, Hoppeberg 2012, Speculaberg, Bomberg, Rochemont
    Rijping op houten vat: Lamberg 2010, Lamberg 2012

• [quote="peter"][quote="johnshadows"]Wij doen dat hier nog altijd op de enige goede wijze: met varkensvet. :grin: [/quote] Varkensvet?? Hoe krijg je dat weer uit je snor John?? :???:[/quote] Laten smelten en soppen met een boterham en bruine suiker. :lol::lol::lol:

Cetero censeo birrum bibendum esse.

Planning: Building Herms,
    Gisting :
    Lagering:
    Hergisting op fles :
    Voorraad : WhiteRus ,Westmalle kloon,brewferm Diablo ,Humeureke ,Houblon kloon

• [quote="peter"][quote="johnshadows"]Wij doen dat hier nog altijd op de enige goede wijze: met varkensvet. :grin: [/quote] Varkensvet?? Hoe krijg je dat weer uit je snor John?? :???:[/quote] Dat hoeft er niet uit hoor. Daar hebt ge nog dagen plezier van. Ik ben namelijk verzot op spek en die geur... :lol: Nee nee, mijn moustache is zelfreinigend, detergenten komen er niet aan te pas. :???: En zie, ik ga je voor zijn deze keer. Mijn vrouw? Awel die komt er eens aan sabbelen. :grin::wink:
  • ja, het is gelukt om hier foto' te plaatsen. dus hoog tijd mijne smoel is te laten zien :lol: [img]http://i47.tinypic.com/66jl9d.jpg[/img]

ein kamel kann 30 tage arbeiden ohne zu saufen, ich kann 30 tage saufen ohne zu arbeiden.

• Awel, zo bennekik u tegen gekomen op de "Chouffe-proevinge" te Doorslaar... ::gniffel Nog steeds dezelfden precies hé! ::78 Grtz, Herman. (ge weet wel, den piloot bij den "B"... :grin: )

• [quote="HermanH"]Awel, zo bennekik u tegen gekomen op de "Chouffe-proevinge" te Doorslaar... ::gniffel Nog steeds dezelfden precies hé! ::78 Grtz, Herman. (ge weet wel, den piloot bij den "B"... :grin: )[/quote] awel, das voor heraling vatbaar vind ik ::2duimen

ein kamel kann 30 tage arbeiden ohne zu saufen, ich kann 30 tage saufen ohne zu arbeiden.

• Ja, inderdaad! Zeer plezant en leerrijk, ook al had ikzelf geen biertjes "ingestuurd"... :-) Als jezelf biertjes instuurt dan is het wel meer "menens" hé... Volgende keer (Rochefort-8) heb ik er hopelijk ook mee, "te drinken of niet te drinken", dat is de vraag tot op heden!? ::droom Alleen kon ik nu een paar wijntjes en/of schuimwijn mee brengen, doch dit was niet de opzet hé... :-( Zou uit den boot gevallen zijn hé! ;-) Veel plezier met de Speidel trouwens! ::worthy Grtz en tot later, Herman.

• 'K ga dit topic nog eens boven het stof halen sé. :wink: Aan alle nieuwelingen (en ook gevorderden) : hier kan je je foto plaatsen zodat we jullie kunnen herkennen op forumactiviteiten, bierfestivals... of gewoon op straat. :)

Voorraad: Bergse Porter 2012, Triberg 2012, Hoppeberg 2012, Speculaberg, Bomberg, Rochemont

• Die smoel heb 'k vandaag al gezien... in levende lijve. :wink:

• kwil da wel , maar waar krijgde die foto up- gelood of geuplood of oe dagge da ook zegt? zodat dat zoals bij iedereen in de reactiekader komt en niet via ne site ofzo. smakelijk :santé
  • [quote="de nikke"]kwil da wel , maar waar krijgde die foto up- gelood of geuplood of oe dagge da ook zegt? zodat dat zoals bij iedereen in de reactiekader komt en niet via ne site ofzo. smakelijk :santé[/quote] Het gemakkelijkste is de link naar je afbeelding plaasten tussen de "IMG" tags. Dit kan je door in je bericht te klikken op het fotoke van de bergen met een zonneke erboven (3e rij 6e laatste icoon). Daarna gewoon de instrukties volgen :)
  • uhm misschien moeten we toch maar is een nieuw fotoke posten we zullen al weer wat veranderd zijn

hier alvast een recente foto van mijn vrouwke en mezelf
    [URL=http://s1225.photobucket.com/user/ior435/media/mijn%20vrouwke%20en%20ik.jpg.html][IMG]http://i1225.photobucket.com/albums/ee383/ior435/mijn%20vrouwke%20en%20ik.jpg[/img][/URL]
  • [quote author=springerke link=topic=49.msg81862#msg81862 date=1467274959]
    Dit was een foto in mijn nog jonge jaren
    Als je goed kijkt kun je zien door wie ik gesponserd werd

[url=https://postimg.org/image/ntr79x5tj/][img]https://s31.postimg.org/ntr79x5tj/Scanned_Image_43.jpg[/img][/url]
    [/quote]

Ginder ale. Miljaar verkopen ze dat nog ergens???
  • [quote author=peterg link=topic=49.msg81869#msg81869 date=1467282702]
    [/quote]

IK vermoed dan U Ginger Ale bedoelt!
    De echte maakt U vrij eenvoudig en is poepsimpel!

“You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.”

• [quote author=Orlando link=topic=49.msg81881#msg81881 date=1467296061]
    IK vermoed dan U Ginger Ale bedoelt!
    De echte maakt U vrij eenvoudig en is poepsimpel!
    [/quote]
    Euhm nee. We gaan hier geen limonade maken.
    Ginder Ale is een speciale belge bier uit Merchtem (de brouwerij staat er nog) dat redelijk populair was jaren geleden. Is overgenomen door Inbev en redelijk in de vergetelheid geraakt
  • 'k Zal hier ook mijn lelijk gezicht nog ne keer tonen zekers, vers van de pers, foto vorige week genomen... :P

[IMG width=350]http://www.chateau-ifach.be/bierbrouwen/ikke2016.jpg[/img]

• ik zal er ook maar eens een recente smoel opzetten zeker.

[url=https://postimg.org/image/nm5htmkn5/][img]https://s32.postimg.org/nm5htmkn5/foto_1.jpg[/img][/url]
  • [quote author=peterg link=topic=49.msg81882#msg81882 date=1467296417]
    Euhm nee. We gaan hier geen limonade maken.
    Ginder Ale is een speciale belge bier uit Merchtem (de brouwerij staat er nog) dat redelijk populair was jaren geleden. Is overgenomen door Inbev en redelijk in de vergetelheid geraakt
    [/quote]

Inderdaad!! Een donkergroen etiket dacht ik? Sorry voor het misverstand :o

“You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.”

• [quote author=Serge link=topic=49.msg81892#msg81892 date=1467309091]Voor diegene die mij nog niet kennen, [/quote]
    Genen Ožjusko in de hand Serge...? ;D :))

• [quote author=peterg link=topic=49.msg81869#msg81869 date=1467282702]
    [/quote]
    ja hoor hier in de drankenveiling naast de horse ale of zoals wij zeggen e pjerreke :D