Wyeast past collectie aan !!!!!

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Ik heb hun bericht maar als droevig aangevinkt op hun FB pagina, en gezegd dat ik er niet gelukkig mee ben ;D
    'Tis niet dat de stammen verdwijnen maar de vraag is als ze tijdelijk (seizoensgebonden of hoe je het ook mag noemen) beschikbaar worden, gaat nog een retailer deze stammen in hun gamma opnemen in België? En dan moet je het wel goed opvolgen wanneer deze beschikbaar worden/zijn.

• Weet er iemand of er op alle nieuwe verpakkingen een productiedatum staat, ik heb gisteren mijn roeselare langs alle kanten 10 keer bekeken en ik vind echt nergens de datum, en het ergste is dat ik vrij zeker van was dat deze er nochthans op stond toen ik het pak begin januari gaan afhalen ben.🤔

• Bij mijn nieuwe verpakkingen stond er een datum aangegeven op de plaats waar ik de gele pijl heb gezet, maar ik denk dat dit de productiedatum is, denk dat ze ong. een 6 maand OK zijn....

"Bier is ook een schoonheidsproduct, als je er genoeg van gebruikt worden de minst mooie vrouwen (bijna) de mooiste..."