Opstellen / opruimen

There are 5 replies in this Thread. The last Post () by David Steeman.

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Dit topic is een afsplitsing van de . Ik stel voor dat we voor dit specifieke onderwerp in dit topic verder praten.

Uiteraard zijn er aan een leuk evenement ook minder leuke kanten verbonden. Zo is er het opstellen vooraf en het opkuisen achteraf. Gelukkig is de locatie zodanig goed voorzien dat dat best vlot zal gaan. Zo zijn er bvb tafels en stoelen, tenten etc voorhanden op het terrein. Ik zou graag op voorhand een aantal mensen hebben die zich hiervoor engageren. Eén van de voorwaarden van 't Vaatje voor de uitleen van de locatie is dat op zondagochtend om 10u00 alles proper is opgekuist en de bar terug open kan zoals gewoonlijk. Wie engageert zich?

Opstellen: ik denk dan aan:
    - stoelen en tafels zetten voor presentaties
    - klaarzetten tafels, electra, water etc voor brouwdemonstraties
    - klaarzetten proeftoog, koeling, formuliertjes etc
    - klaarzetten tafels, stoelen, bestek voor de BBQ
    - bordjes "parking gereserveerd" hangen voor het terrein zodat de demobrouwers dichtbij kunnen parkeren

Opruimen: ik zou dit op zondagochtend doen. Zaterdagavond lijkt me dat niet zo leuk meer. Ideaal gezien zijn jullie te overhalen voor een nachtje camperen ter plekke :-)
    - de opkuis van bovengenoemde opstelling
    - afval afvoeren
    - afwas doen, bar kuisen, ruimtes kuisen en dweilen

Wie voelt zich geroepen?

• Dag David,

normaal is die dag de brouwerij open maar voor dit gaan we een dagje dicht ;-)

Ik wil gerust komen helpen opb(r)ouwen ben nogal een vroege vogel ... ;D

Grtz,

Dan

• Ik moet nog eens dubbel checken of ik wel vrij ben (en of 'bob' 's avonds ook vrij is), zo ja wil ik er ook wel graag bij zijn!

Ik zou wel kunnen helpen met de opbouw, maar zal wss niet blijven kamperen, dus de opkuis zal wel iets moeilijker liggen ...

Maar ik laat het binnenkort nog weten!
  • ik ben meestal vroeg aanwezig dus ik stel wel mee op (weet nog niet dat ik ga blijven overnachten)
  • Kunnen de mensen die opstellen en/of afbreken me hun gsm-nummer es sturen via PB?

We beginnen zaterdag om 8u met de tenten op te stellen dus vanaf dan zijn de helper welkom! Er kruipt veel werk in zo'n evenement dus alle hulp is zeer geapprecieerd!

David