Prettige feestdagen

There are 18 replies in this Thread. The last Post () by trikke.

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Het jaar 2013 zit er bijna op. Een jaar van groei voor het forum en van kennismaken met nieuwe collega's hobbybrouwers. De hobby zit duidelijk in de lift, mede dankzij initiatieven zoals het VHM, de brouwwedstrijd "so you think you can brew", de Brouwland Biercompetitie en vele andere initiatieven. Velen hebben al de weg naar ons forum gevonden en hopelijk zullen nog velen hun pad volgen. Deze plek is uitgegroeid tot een gezellige en vriendschappelijke ontmoetingsplaats voor mensen die een gezamelijke passie delen : bier. Meer bepaald het brouwen ervan :santé Allez, om niet langer sentimenteel te doen : Ik wil jullie allemaal bedanken voor een geweldig 2013 en wens jullie fijne kerstdagen en een fantastisch 2014 toe ::2duimen::party
  • ook van mij voor iedereen een supergoed 2014 gewenst ! ::party langs deze weg ook onze Big chief (Walter) is extra in de bloemekes zetten , voor al de uren en moeite die hij in dit forum steekt. Via dit forum hebben we al veel bijgeleerd en toffe mensen leren kennen ! Merci Walter en doe zo verder ! ::2duimen:santé

ein kamel kann 30 tage arbeiden ohne zu saufen, ich kann 30 tage saufen ohne zu arbeiden.

• Vanuit de [url=https://www.dropbox.com/s/dp555eq52j4t8gk/struise.jpg]Struise Brouwers[/url]: mijn allerbeste groeten! Ik moest me even vasthouden aan dat vat, want iemand begon precies met de vloer te schuiven, na een middagje proeven :santé . Inderdaad absoluut vergif, dit forum, maar o zo goed é :wink: .
  • Prettige Feesten voor allen!! En nen dikke merci voor t forum, Walter! Altijd een hulp bij twijfel en gewoon om te kunnen delen.

Planning: Perre Duvel (verbetering) / Witbier / Chouffe kloon / Gistkast / HERMS
    Hoofdgisting: ---
    Lagering: Honingbier (verbetering)
    Hergisting op fles: ---
    Lagering op fles: 6 Granen

• Van hieruit hetzelfde en vooral een goed 2014 met veel nieuwe brouwsels. Ik zal tijdens de eerste helft van het nieuwe jaar minder actief zijn omdat ik op stage ga en examens tijdens mijn stage zit ik ook 3 maanden in het buitenland maar zal het forum zeker blijven volgen en mijn moderator functie mee uitvoeren maar de reacties zullen mss wat later komen of wat minder zijn. Verder ben ik voor 2014 bezig met een uitbreiding van mijn installatie. En natuurlijk een bedankje naar alle leden en vooral Walter die dit forum mogelijk maken
  • ook van mij mijn vrouw en ons zoontje de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar heel veel dank aan onze Walter voor dit mooie forum en natuurlijk ook dank aan de moderators en aan alle andere brouwers voor de toffe momenten goeie tips en leuke biertjes en dat we der nog veel mogen brouwen
  • Ons recept voor 2014 Neem 365 dagen en ontdoe deze van alle nare gebeurtenissen. Neem dan elke dag een deeltje en voeg toe, 1 lepeltje werk 1 eetlepel humor 3 eetlepels optimisme Afwerken met 1 lepel tolerantie 1 snuifje tact 1 mespunt geduld Dit alles overgieten met een flinke scheut liefde en versieren met een takje begrip Iedere dag opdienen met vriendelijk woorden en een stralende lach. Succes verzekerd !! Dit zijn de wensen aan iedereen vanwege Gerda en Walter
  • Iedereen ook vanwege ons een prettig, gezond en fijn 2014 toegewenst! Ook veel suc6 met de toekomstige biertjes! Herman en Kris10.

"Bier is ook een schoonheidsproduct, als je er genoeg van gebruikt worden de minst mooie vrouwen (bijna) de mooiste..."

• Ook van ons, allen een zalige kerst, en een gelukkig nieuwe jaar. Veel brouw en proefgenot in 2014, maar vooral een goede gezondheid gewenst. :santé

Alcohol is je grootste vijand, maar God zegt: Heb uw vijand lief

Uitgedronken: Veel te veel
    In gistvat: St Bernardus 12

• Vandaag is het 24 december, en ik ben samen met met mijn zoon DomienS 30 liter I.P.A. aan het brouwen,,,,, ::6 Merry Christmas may you all enjoy! And recieve and give the greatest gift of all Love Love Love ::2duimen
  • Hallo allemaal! ben efkes druk bezig geweest met allerlei andere dingen die prioriteit hadden, enne er komt nog zo een week! Van hieruit ook m'n allerbeste eindejaarswensen, met veel voorspoed en goed gelukte producten, ook een goeie hop opbrengst, met mooie aroma's! [size=130]Enne voor ons forum: de kaap van het 1000ste forumlid![/size]
  • Ik brouw wel niet meer, ik beperk me nog enkel tot het proeven/drinken maar dat belet me niet om iedereen een goede gezondheid toe te wensen....al de rest heb je min of meer zelf in de hand. Iedereen een geweldig 2014!! Sent from my iPad using Tapatalk HD