There are 4 replies in this Thread. The last Post () by brouwerwaldonk.

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• De gilde van de Antwerpse noorderkempen te St Job in 't Goor organiseert in november hun 3 jaarlijkse brouwcursus.
    Alle beginners zijn welkom. Gevorderden mogen ook komen zij steken zeker iets op, want de theorie omvat het volledige brouwproces in al zijn vormen. De cursus wordt gegeven door een hobbybrouwer met 20 jaar ervaring.
    Welke gereedschappen te gebruiken, zoals ketels en meetapparatuur komen uitgebreid aan bod.
    De cursus gaat door in De lindeboom Kerkelei 18 St Job in 't Goor op donderdag 14 en 21 november vanaf 20 u
    Meer inlichtingen na inschrijving.
    De prijs bedraagt : voor leden NKB en Gezinsbond : € 20 en voor gezin € 30.
    Niet-leden € 25 en gezin € 35.
    Aantal personen is beperkt dus graag vooraf aanmelden bij brouwerwaldonk via een PB

• Wil Tom Dierckx mij eens een e-mail sturen zodat ik het kan doorgeven aan onze secretaris.
    Naar hem een pb sturen gaat niet omdat ik zijn forumnaam niet ken.
    Misschien dat W@lter mij zijn naam kan bezorgen.

• Je kan eventueel lid worden bij onze wijn en biergilde in St Job in't Goor. Voor 20 euro ben je ook volgend jaar lid, krijg je het VAW Magazine elke 2 maand. Er is elke maand een samenkomst in de lokalen van "De Lindeboom" van wijn en biermakers waar we een of meer glaasjes wijn en/of bier krijgen. Je kan er terecht met al je vragen over bierbrouwen, materialen, grondstoffen, reinigen en ontsmetten enz.