Hallo,
Ik moet heel mijn hebben en houden verhuizen naar de effectieve brouwruimte van m'n vrouw (niet echt onbegrijpelijk).
Het is allemaal een beetje in de rapte gemaakt, maar het is om jullie een idee te geven. Ook de exacte grote is anders.
ZIE FOTO 1
Momenteel is er in de ruimte waar ik brouw (tuinhuis) maar 1 stop contact. Momenteel heb ik via dit stopcontact al een verlengkabel moeten steken, waarop zijn beur weer een stekkerdoos zit, om de grondwaterpomp en ijskast voor stroom te voorzien. De brouwinstallatie wordt dat ook weer dmv een verlengkabel aangesloten op de stekkerdoos.
ZIE FOTO 2
Het is de bedoeling dat ik start vanaf het stopcontact met een stekkerdoos. Vanaf de stekkerdoos wil ik dan doorgaan met een verlengkabel om de grondwaterpomp en ijskast van stroom te kunnen voorzien. In de toekomst moet de ijskast ook nog kunnen dienen als 2 vergistingskast.
Vanaf de eerste stekkerdoos moet nu ook mijn brouwketel worden aangesloten samen met mijn 'vaste' vergistingskast.
Nu hetgeen wat ik me het meest afvraag; kan dit allemaal op 1 stopcontact of is dit teveel?