Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Ik heb vandaag ook opnieuw de Tags geactiveerd. Deze kan je vinden onderaan het forum (in het blauwe gedeelte naast de online leden). Als ik eens wat tijd heb loop ik door de onderwerpen en hang ik er tags aan vast.

Tags zijn handig omdat je via een sleutelwoord een aantal onderwerpen kan vinden die over dat sleutelwoord gaan. Zeker voor leden die nieuw zijn (op het forum of in de hobby) kan het handig zijn om zo snel wat informatie over iets te vinden. Tesamen met de verbeterde zoekfunctie bovenaan het forum hoop ik dat de leesbaarheid van het forum zo alvast een stuk beter wordt :)

Life begins at 1.050

Steun het forum en doe je online aankopen (oa. Brouwland) via onze Trooper pagina of klik op het logo

• Ik heb vandaag ook opnieuw de Tags geactiveerd. Deze kan je vinden onderaan het forum (in het blauwe gedeelte naast de online leden). Als ik eens wat tijd heb loop ik door de onderwerpen en hang ik er tags aan vast.

Tags zijn handig omdat je via een sleutelwoord een aantal onderwerpen kan vinden die over dat sleutelwoord gaan. Zeker voor leden die nieuw zijn (op het forum of in de hobby) kan het handig zijn om zo snel wat informatie over iets te vinden. Tesamen met de verbeterde zoekfunctie bovenaan het forum hoop ik dat de leesbaarheid van het forum zo alvast een stuk beter wordt :)

Knap dat je steeds manieren blijft zoeken om het forum te verbeteren Walter 😉!

• In mijn vrije tijd (voor zover ik die nog heb :D ) ga ik door de onderwerpen en zet ik er tags aan vast. Hierbij heb ik nog iets leuks ontdekt : de tags filteren automatisch afhankelijk van waar je in het forum zit. Dus bijvoorbeeld bij "Beginnersvragen" krijg je onderaan alleen de tags te zien die zijn aangemaakt in dit subforum.

Life begins at 1.050

Steun het forum en doe je online aankopen (oa. Brouwland) via onze Trooper pagina of klik op het logo

• Oproepje naar iedereen toe : als je termen weet die als een Tag kunnen dienen, laat ze hier dan weten (als ze nog niet in de lijst staan). Ik doe er dan een zoekopdracht naar en voeg de tags in de onderwerpen toe.

Misschien het register van 'Verander Water in Bier' er eens bijnemen walter , daar staan ook heel wat termen in die hier vast en zeker ook van toepassing zijn.

Ook je aankopen bij deze winkels kan je doen via Trooper. Je steunt het forum en zorgt mee voor een reclamevrij forum :thumbup:Klik op de naam om naar de Trooper pagina te gaan.

Brouwland   AliExpress  Bol.com   Coolblue