normaal koop ik zowat alles bij BMS, en ben ik steeds tevreden. Bij uitzondering wilde ik bij mijn laatste brouwsel een hop kopen in plaats van de eigen kweek te gebruiken, maar viel dat even tegen zeg ! Het was Saaz 'Quatre quarts' : een vierde takken, een vierde bladeren, een vierde zaad en een vierde hop. Het was precies alsof men de keldervloer even had opgeveegd en alles met stoffer en blik in een zak gekieperd had.

Voor de eerste keer teleurgesteld bij BMS
- pepito
- Closed
Registreer je of meld je aan
Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum
-
-
Dat is de reden waarom ik altijd met pellets werk, de kwaliteit is beter.
-
Ik vermoed dat als je hen hier attent op maakt dat je wel een nieuw zakje krijgt, niet ?
-
Ik vermoed dat als je hen hier attent op maakt dat je wel een nieuw zakje krijgt, niet ?
Ik ben er zeker van dat ze iets zullen doen.
-
Ik ben er zeker van dat ze iets zullen doen.
dat heb ik achteraf ook bedacht, maar op het moment zelf is alles 'in vroede koleire' zoals we in WVL zeggen in de compostbak gevlogen.
-
Ik koop bij BMS ook enkel maar pellets, maar ik heb wel eens bij hen een moutpakket gekocht en daar zat toen wel hopbloemen bij maar die zagen er wel normaal uit dus misschien was dit bij jouw een éénmalig geval of bij mij?
Niemand is er bij gediend dat er slechte kwaliteit in de verpakking zit dus als je hen hier over gaat aanspreken dan gaan ze je zeker helpen. Natuurlijk als deze al bij de compost ligt dan zal dat nu niet meer lukken.
-
pepito, je had gewoon met BMS contact moeten opgenomen om uw probleem aan te kaarten.
Ik vermoed dat BMS zelf hun hopzakjes niet vult en dus ook niet weten wat erin zit.
Ze hadden u zeker een oplossing geboden.
-
pepito, je had gewoon met BMS contact moeten opgenomen om uw probleem aan te kaarten.
Ik vermoed dat BMS zelf hun hopzakjes niet vult en dus ook niet weten wat erin zit.
Ze hadden u zeker een oplossing geboden.
Als je vaak bij BMS koopt dan zal je wel zien dat bijna alles in hun eigen verpakking is verpakt.
Zij kopen alles aan in grote hoeveelheden en verdelen dit dan zelf in kleinere verpakkingen, ze gebruiken daar een aparte ruimte voor aan de zijkant van de winkel. De deur stond eens open en ik kon daar iemand bezig zien met het vullen van kleinere zakjes. Op zich is daar niks mis mee en wordt zo de prijs voor ons iets interessanter maar dan kan er misschien wel zo eens iets voorvallen wat Pepito heeft gehad. Maar inderdaad de volgende keer terug gaan en vermoedelijk zullen ze dit wel omruilen.
-
Jullie hebben allemaal gelijk natuurlijk. Mijn ervaring met BMS is zoals gezegd altijd positief, en ik geloof inderdaad wel dat ze me tegemoetgekomen zouden zijn, had ik het met iets meer geduld aangepakt. Het is de aard van het beestje vrees ik. walter : deze thread voegt eigenlijk weinig waardevols toe, en stelt BMS in een daglicht waar ik ze liever niet in stel. Kan je die censureren, of laten we dit voor wat het is ?
-
Ik zou het laten voor wat het is, we zijn het allemaal eens dat BMS een goede winkel is en dat dit een eenmalig voorval is waar een oplossing had voor aangeboden geweest door BMS, dus we stellen ze niet echt in een slecht daglicht
Maar erover blijven doorgaan heeft ook geen nut en brengt geen zoden aan de dijk dus ik sluit het onderwerp wel af
-
walter
Closed the thread.