Ja Zuurpiet was te snel voor ons.
Hij was zelfs te snel voor zichzelf: hij ging al een nieuw bier halen in de frigo voor het vorige halfleeg was. Sneller dan zijn schaduw. 🤠
Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum
Ja Zuurpiet was te snel voor ons.
Hij was zelfs te snel voor zichzelf: hij ging al een nieuw bier halen in de frigo voor het vorige halfleeg was. Sneller dan zijn schaduw. 🤠
En ik moest nog mijn bruin biertje presenteren en iedereen loopt weg of heb ik dat verkeerd gezien , mijn vrouw zegt dat ik maar met 1 oog meer open zat
Dan zat ze ook met 1 oog dicht want uw 2 ogen vielen soms toe...
't Was super René, we hebben er echt van genoten, en nog eens dikke merci voor de ontvangst vrijdagavond, mensen met een mobi moeten altijd iets anders doen hé..., nee, 't is maar dat je zo'n "kraam" niet overal parkeert, dus beter op voorhand denken om parkeermogelijkheid te hebben hé, die moeite en die bbq moest je echt niet gedaan hebben, doch je moet met Marleen maar eens langs komen, kunnen we iets terug doen, we spreken zeker eens af, of we brouwen eens samen een biertje en 's avonds een bbq'tje, kan ook hé...
Ik stel voor dat we volgend jaar toch een numerus clausus instellen, niet voor het aantal deelnemers 😁, maar voor het aantal bieren per deelnemer: als iedereen 30 bieren meebrengt, moeten we er een Vlaamse Hobbybrouw Week van maken. 🤔
Ik stel voor dat we volgend jaar toch een numerus clausus instellen, niet voor het aantal deelnemers 😁, maar voor het aantal bieren per deelnemer: als iedereen 30 bieren meebrengt, moeten we er een Vlaamse Hobbybrouw Week van maken. 🤔
Misschien ook beperken tot kleine flesjes (33 cl) dan is dit handigere om nadien te ruilen zodat we niet alles dezelfde avond al moeten opdrinken.
Of 2 VHMs 🤔 ren zomer en wintereditie 🙈. Eentje voor de lichtere zomerbieren, en eentje voor de zwaardere winterbieren. 💪
Inderdaad, kan ik enkel beamen ... volgend jaar ben ik er zeker bij.
Ik hopelijk ook terug maar dan moeten we het wel later op het jaar zetten. Eind Augustus ben ik altijd met verlof.
Ik hopelijk ook terug maar dan moeten we het wel later op het jaar zetten. Eind Augustus ben ik altijd met verlof.
Volg je... Zomer is voor mij ook veel moeilijker.
Maar ik hoop er de volgende keer ook weer bij te zijn!
Zelf persoonlijk vond ik het laatste weekend van augustus wel een goede datum, omdat het dan nog meestal mooi weer is. Hoe later hoe groter de kans op slecht weer en om dan de nacht door te brengen in een tentje is veel minder leuk.
Maar als volgend jaar de datum weer op een democratische wijze wordt gekozen (lees Doodle) dan zal het weer de meerderheid zijn die de datum zullen beïnvloeden, alléén jammer dat er dan de helft toch niet komt opdagen
alléén jammer dat er dan de helft toch niet komt opdagen
Met spijt in het hart