Nog een mededeling , als je kan een proefglaasje meebrengen , ik zelf heb er 8 maar geen 20
Ik breng er 4 mee, kwestie van genoeg te proeven hé.
Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum
Nog een mededeling , als je kan een proefglaasje meebrengen , ik zelf heb er 8 maar geen 20
Ik breng er 4 mee, kwestie van genoeg te proeven hé.
Ik hoop nog steeds dat ik dit cadeau krijg van mijn gezinsleden maar ondanks de vele hints heb ik er nog steeds geen gekregen dus als ik er eentje mag lenen zal ik jullie eeuwig dankbaar zijn
dus als ik er eentje mag lenen zal ik jullie eeuwig dankbaar zijn
Komt in orde , je kan zelf kiezen , Duvel , St. Bernardus , Grimbergen of Fenix
Ik weet nog niet of ik er ga kunnen bij zijn
Volgende week komen ze (normaal gezien) beton gieten en polieren, en er moeten nog heel wat buizen en dergelijk liggen.
Als ik langskom, zal 't in de late namiddag zijn ...
Kom maar af , is niet zo ver en we zijn open tot in de late uurtjes
Ik hoop nog steeds dat ik dit cadeau krijg van mijn gezinsleden maar ondanks de vele hints heb ik er nog steeds geen gekregen dus als ik er eentje mag lenen zal ik jullie eeuwig dankbaar zijn
Doe jezelf een cadeau en begin eens wat Bierfestivals af te schuimen...
De proefglazen in alle geuren en kleuren komen vanzelf in je kast
Veel proef en uitwisselingsgenot!
Ik zit niet zo ver van jullie om onze Bierclub te begeleiden Circus Brouwerij
Kom maar af , is niet zo ver en we zijn open tot in de late uurtjes
Dan kan je wat foto's nemen van wat zattekl**en
Ik breng dit glaasje mee... iets groter dan een proefglaasje
ps: ik breng nog wat andere glaasje mee ook + 2 biercakes (neen geen spacecakes) die Tina morgenochtend zal bakken
opbouw is in volle gang
2 biercakes (neen geen spacecakes) die Tina morgenochtend zal bakken
Die lekkere cakes ga ik ook heel hard missen, Tina ook hé
Hier wat flesjes onder tegendruk gebotteld sie, dus geen hergisting op fles. Zijn nog niet zo lang op keg en dus vandaag gebotteld om morgen te proeven....
Zal dus tot morgen zijn, maar ik heb al stiekem kunnen proeven, dus ik heb ze al kunnen beoordelen, of was het nu veroordelen....
Schol...!!!
Tina ook hé
Ik ook, niettegenstaande ze voor de cake zorgt is ze er zelf niet bij... ze spaart zich voor een activiteit ergens binnen een 2-tal weken
Tina ook hé
Ik ook, niettegenstaande ze voor de cake zorgt is ze er zelf niet bij... ze spaart zich voor een activiteit ergens binnen een 2-tal weken
Eens om de 2 weken, da’s geen hoog gemiddelde he 😜…
Tina ook hé
Haha, wij gaan jullie binnen 2 weken met open armen ontvangen dan, ik kijk er al naar uit, dus heb je het voorrecht om deze biertjes ook van den tap te proeven...
Doe jezelf een cadeau en begin eens wat Bierfestivals af te schuimen...
De proefglazen in alle geuren en kleuren komen vanzelf in je kast![]()
Veel proef en uitwisselingsgenot!
Ik zit niet zo ver van jullie om onze Bierclub te begeleiden Circus Brouwerij
Ja dat ga ik zeker eens doen, heb je soms een link naar een kalender of iets dergelijks?
Als ik het goed voor heb dan gaan de meeste rond 14u toekomen?
Ik ga iets later zijn want ik wil eerst nog eens langs gaan bij BMS daar dit in jouw buurt is en zij gaan pas terug open om 14u en ik weet niet hoelang ik daar ga blijven hangen.
veel pret morgen mannekes.. ik heb mijn biertjes daarnet bij Koen afgeleverd, dus ze komen morgen jullie kant uit.. ik zal aan jullie denken vanop mijn familiefeest !
veel pret morgen mannekes.. ik heb mijn biertjes daarnet bij Koen afgeleverd, dus ze komen morgen jullie kant uit.. ik zal aan jullie denken vanop mijn familiefeest !
Je hebt toch jouw jasje ook meegegeven hoop ik
Gloeps, Pppatrickkk, ik vrrreesss dat de helleft al op iz. Je bier mmmoest mmmaar zzzo goe ni zijn. 🥴
Veel plezier morgen, jammer dat ik er niet bij kan zijn
Veel plezier morgen, jammer dat ik er niet bij kan zijn
We zullen er 1 op je gezondheid drinken, euh ... maak er maar 10 van. 🍻
Sorry gasten, maar de Romeo’s waren een dagske te vroeg op het VHM en er was echt al veel volk die zich ook een dagje misrekend hadden, maar wie de juiste datum had gekozen zal het straks alleen moeten stellen met bier proeven en wat zeveren over de eigen gemaakte moutsapjes, geen optreden meer, tenzij van de een of andere brouwmakker, wie weet....
Breng je dan ook mijn "schuimstop" mee...?
Zit er ook bij! 😁
Veel plezier vandaag mannen.
Veel plezier en bier
Veel plezier allemaal en hoop er volgende keer bij te kunnen zijn. Vandaag nog een dagje Frankrijk en morgen weer naar het mooie Oirschot.
Veel plezier
De voorbereidingen zijn getroffen.
2 spontane, kveik, kveik +orval, orval, grand cru vlaamsrood, belgique tropique, mojitobier, blonde met 60 jaar oude gist, passievrucht, een aantal stout experimenten, gember saison, en nog wat onbekende 🙈 voor wanneer het niet zo nauw meer steekt.
(helaas zijn er een aantal die ik wou meenemen 'verdwenen' - oa, mijn kettle sour -)
Bram ik breng de Alexander ook mee
voor wanneer het niet zo nauw meer steekt.
Dan was ik net van plan mijn biertjes te presenteren
Net alles in de auto geladen, het bier zit alvast in een koelbox met koelelementen om ze af te koelen.
Daar ik geen koele ruimte heb staan ze in de garage (op kamertemperatuur) hopelijk hadden de zeer hoge temperaturen van de laatste weken geen negatieve invloed op mijn bier maar dat gaan we straks wel kunnen uittesten, nu heb ik alvast een excuus als ze niet te zuipen zijn
Daar ik geen koele ruimte heb staan ze in de garage (op kamertemperatuur) hopelijk hadden de zeer hoge temperaturen van de laatste weken geen negatieve invloed op mijn bier
maar dat gaan we straks wel kunnen uittesten, nu heb ik alvast een excuus als ze niet te zuipen zijn
De mijne stonden in tuinhuis , was er 50° en denk dat het beter geworden is
Mannen ik geraak er niet. 🥹
Ik zit nu nog 'vast' op een voetbaltornooi met mijn oudste zoon in Blankenberge. Die mannen winnen nooit en nu plots halen ze de finale die maar om 15u start en sowieso Kon ik maar tot rond 18u blijven. Helaas het is nu eens zo dicht bij mij en ik zal er niet geraken. Echt spijtig. Mannen stel het wel en maak er een leuke namiddag/avond/nacht van!
Zuurpiet bedankt dat je aan mij gedacht hebt voor die Alexander. Doe hem misschien terug mee naar huis ofwel degusteer je hem met de bende terplaatse.
De mijne stonden in tuinhuis , was er 50° en denk dat het beter geworden is
De gist zal, in ieder geval waarschijnlijk zo dood zijn als een pier.
kan er wat live verslag uitgebracht worden voor de afwezigen..???
Veel plezier mannen, en proost!
Veel plezier mannen, spijtig dat ik er niet bij kan zijn, maar kijk wat ik zonet in mijn bier voorraad vond. Een achterblijver van vorig jaar nog. Ben benieuwd of die nog zo goed smaakt als toen.
Schol!
Resultaat van gisterenavond:
Allemaal zeer lekkere bieren en met een mooie variatie en dat allemaal op een mooie locatie in springerke zijnen hof.
Tony moet zijn glas nog opruimen.