Maar tegen een prijsje wil ik mijn stem wel corrigeren
Mag dat in vloeibare munt zijn?
Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum
Maar tegen een prijsje wil ik mijn stem wel corrigeren
Mag dat in vloeibare munt zijn?
Ondertussen zijn we begin mei en is er al weken lang niemand die de poll nog ingevuld heeft. (Ik krijg daar telkens bericht van 😉).
Het is een ex aequo tussen 27 augustus en 24 september met elk 17 stemmen, mooi aantal! 😉
Misschien moeten we de host springerke dan de knoop laten doorhakken en kan iedereen de datum vastprikken in de agenda! 😉
Ja het zal 27 augustus zijn , past het best voor mij en 24 september is voor mij niet mogelijk .
Vandaag nog een brouwdag gehad , moet toch een bier kunnen presenteren
27/8 geeft ook de grootste kans op mooier weer, statistisch gezien dan. ☀️
Ja het zal 27 augustus zijn , past het best voor mij en 24 september is voor mij niet mogelijk .
Vandaag nog een brouwdag gehad , moet toch een bier kunnen presenteren
Prima, mijn brouwdag voor het VHM-bier is over 10 dagen 😁.
Prima, mijn brouwdag voor het VHM-bier is over 10 dagen 😁.
Was er een VHM-bier? Of bedoel je gewoon iets drinbaars? 😁
Misschien een voorstel dat al een paar keren de revue is gepasseerd, maar zou het geen goed idee zijn om een lijstje te maken met bieren zodat we een beetje kunnen plannen welke bieren wanneer aan bod komen? Kwestie van geen delicaat session biertje voorgeschoteld te krijgen vlak na een heftige triple IPA of zware imperial stout.
Was er een VHM-bier? Of bedoel je gewoon iets drinbaars? 😁
In mijn geval moogt ge al content zijn als het drinkbaar is 😜🍺.
In mijn geval moogt ge al content zijn als het drinkbaar is 😜🍺.
dus als er geen tenten ondergekotst worden. 🤢
Misschien een voorstel dat al een paar keren de revue is gepasseerd, maar zou het geen goed idee zijn om een lijstje te maken met bieren zodat we een beetje kunnen plannen welke bieren wanneer aan bod komen? Kwestie van geen delicaat session biertje voorgeschoteld te krijgen vlak na een heftige triple IPA of zware imperial stout.
Leuk idee, ik wil wel een soort 'menu-kaart' maken dan ...
Zo'n lijstjes werken niet, op de dag zelf al 10 keer ingehaald door de realiteit. Laat gewoon plaats voor spontaniteit en gezond verstand. We zijn toch geen kleuters?
Ik zal er jammer genoeg niet bij zijn, zit met de vrouw aan de zee dan. Maar dat mag de pret niet drukken
Ik zal er jammer genoeg niet bij zijn, zit met de vrouw aan de zee dan. Maar dat mag de pret niet drukken
De kust is geen zover van bij mij (Oostende 52km) een daguitstapje maken naar Lendelede
Ik zal er dit jaar ook onverwacht niet bij kunnen zijn. Spijtig, ik had nog eens uitgekeken naar jullie brouwkunsten.
Die van mij staan daarentegen al maandenlang op een laag pitje. Hopen dat de Herfst/winter beterschap brengt.
Jammer dat je er niet bij zal zijn
Mannekes , het is bijna zover over 20 dagen .
Moet er iemand nog iets weten , het adres of de beste weg om naar hier te komen
Het centrum van Lendelede zal afgesloten zijn , het is kermis in het dorp
Vanaf de middag verwacht ik jullie ( mag vroeger ook).
Hopelijk ook nog zo'n goed weer en hebben we dan geen regen .
Het adres zou wel handig zijn ja
Het adres zou wel handig zijn ja
Staat bij de ledeninfo van springerke 😉
Voor de zekerheid
Steuren Ambacht 16
8860 Lendelede
België (voor de Nederlanders)
Vlaanderen (voor de Vlamingen)
Vlaanderen (voor de Vlamingen)
West-Vlaanderen voor de anderstaligen. 😁
de vrouw des huizes wees me gisterenavond fijntjes op de feit dat de jaarlijkse familiereunie ( langs haar kant ) deze zomer eindelijk ( na 3 jaar ) helemaal en opnieuw kan doorgaan..en dat iedereen er zeker moet zijn en dat wij mee voor het dessert moeten zorgen enz enz..de datum..oooo horror..is die van het vhm natuurlijk..voor de lieve vrede moet ik dit jaar dus mijn vest van laurent in de ring gooien..maar omdat ik jullie allemaal (zonder onderscheid ) zo graag zie..zal ik wat proevertjes met Koen meesturen..waaronder een kersverse Dipa die nu nog staat te vergisten..een saison voor Herman zijn vrouw en voor de durvers..als hij voldoende carboniseert..een straffe saison met groene walnoten en brett gist.
de vrouw des huizes wees me gisterenavond fijntjes op de feit dat de jaarlijkse familiereunie ( langs haar kant ) deze zomer eindelijk ( na 3 jaar ) helemaal en opnieuw kan doorgaan..en dat iedereen er zeker moet zijn en dat wij mee voor het dessert moeten zorgen enz enz..de datum..oooo horror..is die van het vhm natuurlijk..voor de lieve vrede moet ik dit jaar dus mijn vest van laurent in de ring gooien..maar omdat ik jullie allemaal (zonder onderscheid ) zo graag zie..zal ik wat proevertjes met Koen meesturen..waaronder een kersverse Dipa die nu nog staat te vergisten..een saison voor Herman zijn vrouw en voor de durvers..als hij voldoende carboniseert..een straffe saison met groene walnoten en brett gist.
Ja Patrick, da's klote, het wordt maar half zo plezant zonder jou. Bij mij staat de datum al maanden op onze agenda en die is heilig. Maar het is niet altijd zoals je wil, wat water bij het bier doen. 😢
Breng je biertjes zeker binnen, ik zal proberen ervan af te blijven maar ik beloof niks. 😁
CiteerJa Patrick, da's klote, het wordt maar half zo plezant zonder jou. Bij mij staat de datum al maanden op onze agenda en die is heilig. Maar het is niet altijd zoals je wil, wat water bij het bier doen. 😢
Breng je biertjes zeker binnen, ik zal proberen ervan af te blijven maar ik beloof niks. 😁
Waait het schuim van uw pint, dan is er zeker te veel wind.
Die data ( de 2 mogelijkheden die in de running waren ) stonden er bij ons ook al lang op het krijtbord in de eetkamer, maar die worden even gemakkellijk dus gewist.. dus sta ik bij jullie in het krijt..
Koen: ik zal er wat bière de garde tussen steken, dan blijven die zeker bewaard voor de brouwbroeders
..een straffe saison met groene walnoten en brett gist.
zeer benieuwd
De datum komt inderdaad dichterbij! Ik kijk er naar uit om jullie allen (terug) te zien 😉. Als we ne babysit kunnen vinden komt mijn vriendin ook mee. Kunnen we ergens in uw geburen parkeren en tent opzetten René? Hebt ge iets van koeling voorzien of moeten we zorgen voor ne koelbox om ons eigen bier in koud te houden? 😉
Tent kan je opzetten , plaats genoeg
Ik heb 3 koelkasten
Normaal is er plaats genoeg voor parkeren , maar er is juist voetbal en dat kan wat plaats innemen van parking
Je zou je dan eventueel wat verder kunnen parkeren , na de voetbal lopen de parkings vlug leeg , je kan dan je auto verplaatsen
Kan ook zijn dat de parking bij aankomst leeg is als er in de morgen gevoetbald wordt
Rij eerst tot bij mij om bier te lossen , ik kan dan zeggen waar er nog parking is .
Ik heb een plannetje gemaakt om te weten waar je ongeveer bent
Dit is een afdruk van route planner , de blauwe lijn niet volgen , wel de rode tot aan het ovalen punt , dan de grijze
Even voor de zekerheid, ik had wel een datum geprikt maar kan niet verschijnen. Mijn vrouw heeft een huidaandoening opgelopen en moet elk zonlicht mijden. Lastig maar ik kan voor het goede ook niet zo heel lang van huis weg. Voor even heen en weer is het te ver vanaf hier.
Veel plezier voor die wel gaan.
Jammer dat je er niet bij kan zijn
Nog een mededeling , als je kan een proefglaasje meebrengen , ik zelf heb er 8 maar geen 20
Mijn vrouw heeft een huidaandoening opgelopen en moet elk zonlicht mijden. Lastig maar ik kan voor het goede ook niet zo heel lang van huis weg. Voor even heen en weer is het te ver vanaf hier.
Oei Chris. Da´s niet zo mooi. En scheen de zon nou niet zo veel... Beterschap met en voor je vrouw!
Vampirities.
Is iedereen er mee eens dat we 's avonds een frietje eten ?
Ik ga in de namiddag een blad doen rond gaan waar je kan aanduiden wat je wenst , ik geef het dan door op hun website met het uur van ophalen en mijn vrouw gaat er dan achter , zo moeten we niet de baan op , is wel niet ver maar je weet nooit
Je kan al eens zien wat ik opgemaakt heb
Friet , Mini , Klein , Middel , Groot
Saus , mayonaise , Ketchup , Curry ketchup , Americain , Andalouse
Samurai , Cocktail , Hannibal , Mammoet , Tartaar , Pickels , Pepersaus
Gele bicky , Bicky hot
Verse brochetten , rund , Scampi , twijfelaar
Snacks , frikandel , Frikandel special , Frikandel XXL , Mammoet
Viandel , Viandel special , Viandel spacy , Hamburger , Boulet
Viking , Lookworst , Jagerworst , Zigeunerstik , Mixicano , Kippeboutjes
Chixfingers , Ribster , Vuurvreter , Visbrochet , Garnaalbrochet
Warme broodjes
Hamburger speciaal
Hamburger , mayo , ketchup , verse ui
Bicky
Hamburger , 3 bickysausen , droge ui
Hannibal
Hamburger , hannibalsaus , droge ui
Mexicano bicky
Mexicano , 3 bickysausen , droge ui
Mexicano speciaal
Mexicano , mayo , ketchup , verse ui
Fikandel speciaal
Frikandel , mayo , ketchup , verse ui
Saté
Brochette groot of klein , kruiden , saus naar keuze
Even voor de zekerheid, ik had wel een datum geprikt maar kan niet verschijnen. Mijn vrouw heeft een huidaandoening opgelopen en moet elk zonlicht mijden. Lastig maar ik kan voor het goede ook niet zo heel lang van huis weg. Voor even heen en weer is het te ver vanaf hier.
Hoi Springerke…. Ik heb hetzelfde probleem als Mbroek/Chiel. Mijn vrouw heeft ook een huidprobleem en wordt volgende week geopereerd. Melanoom wordt dan verwijderd….. Maar het is een beetje een drama hier op dit moment, hopen op dat er geen verdere uitzaaiingen komen. Maar ik had graag gekomen en meteen een bezoekje aan Poperinge er aan gekoppeld
Hoi Springerke…. Ik heb hetzelfde probleem als Mbroek/Chiel. Mijn vrouw heeft ook een huidprobleem en wordt volgende week geopereerd. Melanoom wordt dan verwijderd….. Maar het is een beetje een drama hier op dit moment, hopen op dat er geen verdere uitzaaiingen komen. Maar ik had graag gekomen en meteen een bezoekje aan Poperinge er aan gekoppeld
Dat is inderdaad geen goed nieuws en kan verstaan dat het op dit moment een drama is want heb het 33 jaar geleden ook meegemaakt met mijn vrouw , ze was nog maar 34 jaar toen ze het te horen kreeg
Maar we zijn intussen 33 jaar later en er is veel vooruitgang geboekt voor deze ziekte
Ik wens jullie veel sterkte , en hopelijk komt het goed
Hallo Springerke,
Ga er niet bij kunnen zijn deze keer, had er naar nochtans uitgekeken.
Door de warme (hete) weken zijn er enkele dingen uitgesteld in een eigen thuis projectje (verven en vernissen, tegels plaatsen, vloertje leggen). Deadline is begin september, dus elk nog beschikbaar weekend is nodig om deze deadline te halen, doe het allemaal op mijn eentje.
Spijtig dat ik al jullie fantastische biertjes niet ga kunnen proeven
Alvast veel plezier!
Spreken we een concreet uur af? Kwestie van al niet zat te zijn als de rest toekomt. 🥴
12 uur vind ik persoonlijk wat vroeg...
Spreken we een concreet uur af? Kwestie van al niet zat te zijn als de rest toekomt. 🥴
12 uur vind ik persoonlijk wat vroeg...
Ik dacht hier ‘s middags nog te eten en daarna te vertrekken. Aangezien het dik anderhalf uur rijden is verwacht ik rond 2u daar aan te komen 😉.
Ik denk dat het verleden jaar ook 2 uur was , maar voor mij komt het op geen uurke , ben hier toch
Goedemorgen allemaal, helaas gaat het mij niet lukken om naar het VHM te komen. Mijn dochter heeft eindelijk woonruimte gevonden en komend weekend moet er verhuisd worden.
Jammer, nu gaat het weer een jaar langer duren voor ik jullie ga ontmoeten. Veel plezier en op jullie gezondheid