De Link Database

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Official Post

Ik heb het al elders vermeld maar we hebben nu dus een databank met links naar andere websites erin. De bedoeling is om hier op termijn alle relevante links voor het hobbybrouwen in te verzamelen zodat je als lid makkelijk een link kan opzoeken en ik als beheerder deze links makkelijk kan beheren en gebroken links verwijderen.

Als je een interessante link weet, post hem dan in dit onderwerp. Dat maakt het makkelijker voor mij. Na het toevoegen aan de databank verwijder ik hier wel je post, zo blijft dit onderwerp overzichtelijk voor mij. Het is ook niet de bedoeling om hier discussies te starten. Dat kan in aparte onderwerpen ;)

Wat de links betreft wil ik wel enkele afspraken maken :

• De link moet uiteraard iets te maken hebben met het hobbybrouwen.
    • De databank is een dienst die ik aan geregistreerde leden wil geven. Gasten kunnen de databank niet zien.
    • Geen links naar andere forums. Ik denk ook niet dat zij reclame voor mij gaan maken.
    • Wat winkels betreft wil ik enkel en alleen de home pagina tonen; geen reclame, acties of promoties.
    • Je hebt de mogelijkheid om te reageren onder een link, doe dit echter enkel om een gebroken link te melden. Discussies kunnen gewoon via het forum.

Gezien we nog in de opstartfase zitten sta ik zeker open voor voorstellen ter verbetering ;)