saaz en goldings

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Ik heb verleden week 2 hoprizomen geplant van saaz en goldings. Netjes een label aan gebracht op de draad zodat ik nog weet welke ik waar geplant heb. Nu vond mijn hond het een goed idee om mij een beetje te kl... Gevolg: ik weet niet meer welke wat gaat worden. Iemand tips hoe ik hier makkelijk kan achter komen?

• Heel moeilijk denk ik. Het volledige aroma komt pas na 3 jaartjes. Dus zal je al even moeten wachten. Je had ze ook volgens alfabet kunnen planten, dan had je dat probleem niet. 😉

Waarom trainen voor een sixpack als je gratis een tonnetje kan hebben!:bier:

• Denk dat dat al niet kan mat saaz en goldings na een jaartje. Moest er nu bv cascade bijzijn zou het misschien lukken. Maar ja je moet natuurlijk eerst nog wachten tot in september. 😉

Waarom trainen voor een sixpack als je gratis een tonnetje kan hebben!:bier:

• Ik heb verleden week 2 hoprizomen geplant van saaz en goldings. Netjes een label aan gebracht op de draad zodat ik nog weet welke ik waar geplant heb. Nu vond mijn hond het een goed idee om mij een beetje te kl... Gevolg: ik weet niet meer welke wat gaat worden. Iemand tips hoe ik hier makkelijk kan achter komen?

Grappig, ik heb dit voorjaar ook Saaz en Goldings aangeplant. Beide op verschillende locaties... dat helpt ook. Mijn probleem is dat hier vrij veel wilde hop groeit... dus ook in mijn tuin. Ben als een gek aan het rooien..:face_with_tears_of_joy: