Hallo iedereen ik ben nieuw in deze brouwwereld.
K'heb een boek gekregen over bier brouwen en ben nu een beetje info aan het verzamelen om idd eens zelf iets te maken.
Een beetje hulp zal hier en daar wel bruikbaar zijn .
Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum
Hallo iedereen ik ben nieuw in deze brouwwereld.
K'heb een boek gekregen over bier brouwen en ben nu een beetje info aan het verzamelen om idd eens zelf iets te maken.
Een beetje hulp zal hier en daar wel bruikbaar zijn .
Welkom,
zo begint het voor iedereen, en voor je het weet neemt het je leven over
Welkom op het forum! Je bent hier op de goeie plaats om info te verzamelen.
Welk boek heb je gekregen? Ik hoop 'Verander water in bier', da's echt een goed boek om mee te starten.
Welkom, laat de vragen maar komen, je krijgt hier snel de juiste antwoorden. 👍
Welkom
Welkom
Welkom
Helaas ben je al te ver geïnteresseerd om er mee te stoppen...🤓
Zo ben ik ook begonnen, lezen en leren en vragen. Heel veel aspecten die je kunt ontdekken.
Veel plezier met de hobby! Brouw ze (binnenkort)
Welkom. 🍻
Welkom!! Het is erg leerzaam hier
Welkom op dit forum!
Welkom op het forum
Welkom op het forum het is een goed begin om met een boek te beginnen en met je vragen kan je zeker en vast hier terecht.
De beste leerschool is uiteindelijk om er in te duiken en een eerste bier te brouwen. Het is simpeler als je denkt en je eerste resultaat zal er zeker mogen zijn. Een goede raad : meet alles goed op en hou het ergens bij in een schriftje. Bij latere brouwsels zul je daarvoor heel dankbaar zijn.
Welkom op dit gezellig en leerzame forum, stel je vragen en er komt zeker antwoord, en zoals Wouter stelt: meten is weten
Welkom op het forum!
Wouter
Walter is ook goed of Walt, dat mag ook.
Welkom!!
Zelf BIER Brouwen doe je zo
Die vond ik om te starten een hele goeie, verander water in bier is vind ik wat overweldigend als je nog nooit gebrouwen hebt, maar dat kan aan mij liggen 🙂
Welkom in ieder geval 👍
Welkom op dit forum.
Die vond ik om te starten een hele goeie, verander water in bier is vind ik wat overweldigend als je nog nooit gebrouwen hebt, maar dat kan aan mij liggen 🙂
Welkom in ieder geval 👍
Eens je beslist hebt om verder te gaan met de hobby is het toch wel een must-read ;-).. Ik doe hem regelmatig nog open.
Eens je beslist hebt om verder te gaan met de hobby is het toch wel een must-read ;-).. Ik doe hem regelmatig nog open.
Insgelijks 🙂
Welkom
Ik heb hem hier liggen maar mij kan hij niet bekoren. How to Brew daarentegen maar dat is uiteraard in het Engels.
Walter is ook goed
of Walt, dat mag ook.
Excuus Walter, ver##de autocorrectie👍
Welkom
welkom, brouwen is tweemaal plezier: het maken en het proeven 😊
Welkom!