Hoppen voor een West Coast IPA

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Official Post

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Need I say more :D een van mijn favoriete hopsoorten

• External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.

Need I say more :D een van mijn favoriete hopsoorten

Ben ik ook fan van hoor! :D Maar zit al in mijn gedryhopt blondje en onze gezamenlijke saison. Ik wil wel eens wat anders deze keer :D ...

• Chinook, Columbus, Simcoe, Cascade, Centennial, Amarillo, Nelson Sauvin, Galaxy, Motueka, Topaz, Azakka, Mosaic, Calypso, Citra, Lemondrop,..... (de veel voorkomende maar ik zal er nog wel enkele vergeten zijn)
    Een mooie regel is ook nooit meer dan 3 (aroma) hoppen te gebruiken van bovenstaande, anders wordt het een potpourri