Hoi,
Vele zullen de naam Orangeloo wel al eens voorbij hebben zien komen op het Nederlandse forum.
Ik ben in 2011 lid geworden van VHF maar ben hier eigenlijk nooit actief geweest.
Maar daar ga ik vanaf nu verandering in brengen.
Ik ben in 2010 begonnen met bierbrouwen. Ik heb een cursus gevolgd bij bier en wijn Gilde Ambrasserie in Hulst.
Ik woon zelf in Vogelwaarde, Zeeuws Vlaanderen. Ja ik weet het, we worden "reserve Belgen" genoemd
Ik ben een fanatieke brouwer (185 x op 10 jaar) en doe geregeld mee aan wedstrijden. Ik noem mijzelf de Joop Zoetemelk onder de brouwers want de 2e plaats in mij helaas niet onbekend Maar ik hou moed, want ook Joop heeft een keer de Tour gewonnen.
Naast bierbrouwen maak ik ook likeuren en ben mij nu aan het verdiepen in het distilleren.
Verder heb ik nog veel te veel hobby's. Ik speel tuba in 2 dweilbands, ben actief tijdens carnaval en heb meerdere oldtimers. (DAF 66 en Volvo 340) en ben nu een MGB aan het restaureren. Verder heb ik een tuintje met 4 kippen, 8 hopplanten, 2 krieken boompjes een walnotenboom (port) en ga nu een plaatsje maken voor frambozen.
Ben gek op koken (en eten ), vooral in mijn buitenkeuken en gek op mijn privé wellness. Zelf gebouwde sauna, met douche en relaxruimte en ons zwembadje.
Ik hoop dat ik een nuttige bijdrage kan leveren aan de kennis van het brouwen van bier.
Groetjes Angelo (loo) van Gimst