aiai, zo smossen, da's ne slok minder
Tja, filmen en handelen is niet makkelijk na een zware dag brouwen precies...
Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum
aiai, zo smossen, da's ne slok minder
Tja, filmen en handelen is niet makkelijk na een zware dag brouwen precies...
Voor de mensen met een CCT is er misschien nog een andere oplossing : gewoon overhevelen naar je CCT als je het wort hebt gekoeld, een uurtje wachten tot alle prut op de bodem ligt en dan aftappen. Dan blijft erboven mooi helder wort over.
Denk het ook, geen facebook hier nu niet en nooit niet. Wil het
Ik snap niet waarom niet eigenlijk. De hele wereld draait om Facebook tegenwoordig. Een beetje met de tijd meegaan hè?
Toch mooi om te zien hoe helder het wort bij Herman in de blinkende kookketel komt.
Ja echt mooi om te zien. Alleen niet meer op het NL forum plaatsen hè? Daar willen ze Uw foto´s niet meer zien, hahahaaaaa. Daar prutsen ze met koperen javal filters...
Ik snap niet waarom niet eigenlijk. De hele wereld draait om Facebook tegenwoordig. Een beetje met de tijd meegaan hè?
Amai, draait de wereld om Facebook? Pff, ik heb het niet en voel me er eigenlijk niet slechter door. Maar dat is waarschijnlijk een andere discussie. 😉
Voor de mensen met een CCT is er misschien nog een andere oplossing : gewoon overhevelen naar je CCT als je het wort hebt gekoeld, een uurtje wachten tot alle prut op de bodem ligt en dan aftappen. Dan blijft erboven mooi helder wort over.
Deed ik ook toen ik met mijn platenkoeler had gewerkt, alles in CCT en uurtje laten uitzakken, aftappen, en dan de gist erbij, doch nu ik met 2 spiralen koel laat ik het in de kookketel uitzakken, is eigenlijk hetzelfde, doch het punt is maar dat je heldere wort in het gistvat hebt...
Amai, draait de wereld om Facebook? Pff, ik heb het niet en voel me er eigenlijk niet slechter door. Maar dat is waarschijnlijk een andere discussie.
Voor den toog inderdaad maar ik kan het wel afsplitsen, dan kunnen we er daar verder over gaan?
afsplitsen, dan kunnen we er daar verder over gaan?
Voor mij niet nodig. De een vindt het geweldig de ander niet, de een houdt zijn gegevens een beetje meer prive dan de ander. Ieder zijn eigen wereld.
De discussie gaat snel over privacy en gebruik van je data. Het dient hetzelfde doel als dit forum los van dat feit: delen en elkaar informeren
Nadat ik het verhaal hoorde van die kinderfoto op de Amstedamse reclame zuilen omdat je Facebook foto’s publiek zijn was ik snel afgehaakt qua interesse…
Maar goed nu begin ik zelf al de discusse 😄😱
Ik wil graag met aparte ketels gaan brouwen. Vandaag een tweede weckketel op de kop kunnen tikken via 2de hands.Ziet er goed uit voor 9 euro.
Prima kookpot en daar ga je nog jaren plezier van hebben. Emaille is heel sterk en heeft ook wat betere isolerende eigenschappen als RVS, dus als maischketel wat beter geschikt.
Eventueel nog wat omhullen met wat radiator folie of een warmtemat die ertegen kan en je bent klaar!