We hebben nu ook een Youtube kanaal

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Ik krijg wel eens de vraag om videobestanden op te kunnen laden naar het forum. Op dit moment is dat niet mogelijk omdat video's heel veel plaats innemen (je zit al snel aan meer als 20 MB). Mijn kinderen wezen me op het feit dat je gratis een youtube kanaal kan openen en daar je video's kan plaatsen/delen. Youtube zit geïntegreerd in de forumsoftware dus dat zou wel een oplossing kunnen zijn.

Denken jullie dat zoiets nut zou hebben? En zouden jullie problemen hebben met het delen van jullie video's via zo'n kanaal? Laat maar komen, jullie meningen :slightly_smiling_face:

• Volgens mij lijkt het afspelen dubbel zo snel dan zoals het werkelijk is opgenomen.

Maar er is wel goed te zien dat ik een goede rotatie heb van de maisch. Aan de buitenkant omhoog, bovenaan naar het centrum, dan kan het niet ander, in het centrum naar beneden en onderaan door het roerblad terug naar buiten.

'k heb ook nog een filmke van het rollend koken naar u doorgestuurd. Dat mag ook op YT met een link naar het forum.

• Voor de geïnteresseerden, hier is het youtube kanaal :

https://www.youtube.com/channel/UC7SYybRRuEtd67wN9XImGuw

Op dit moment is er nog maar weinig structuur aanwezig maar dat komt nog wel. Ik ga het bijvoorbeeld ook gebruiken om wat demo's te maken rond hoe je het forum kan gebruiken. Afbeeldingen opladen, boekwijzers aanmaken, posten, ...

Maar in de eerste plaats is het bedoeld om jullie video's een plek te kunnen geven. Dus als je een filmpje hebt over jouw brouwerij of dergelijke, stuur me een e-mail (zie mail adres in spoiler) en ik laad het op. Ik stuur je dan een link terug die je kan gebruiken in je posts.

• w@lter

Changed the title of the thread from “Een youtube kanaal, een goed idee of niet?” to “We hebben nu ook een Youtube kanaal”.