Welke vacüum-machine?

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Die vraag is hier al aan bod gekomen maar is al van jaren terug, ondertussen al waarschijnlijk nieuw materiaal op de markt.

Ik ben op zoek naar een goede (budget / mid-range) vacüum-machine. Over welke apparaten zijn jullie tevreden?

Gebruiksgemak? Gebruik van zakken van andere leveranciers of enkel eigen merk? pos/neg?

Tony

• Ik het een Solis Vac Prestige 575, (nu voor 174 Euro zie ik), zeer tevreden over, maar die kost wel 199 Euro, heb ook een kleiner model zonder rolhouder, die kost wel direct al 75 à 100 Euro minder, maar er zijn wel even goede machines voor minder geld. Je moet enkel zien waarvoor je het gaat gebruiken, doch voor hoppen moet je er wel een hebben die tegen de 1 Bar kan trekken. Om vlees en groenten sous vide te garen heb je met een huis-, tuin- en keukenmachientje van 25 Euro meer dan genoeg.

"Bier is ook een schoonheidsproduct, als je er genoeg van gebruikt worden de minst mooie vrouwen (bijna) de mooiste..."

• Ik heb een vacuum-machine van de lidl en zeer tevreden over. Momenteel zijn ze blijkbaar niet meer te koop, maar ze zullen wel terug binnen komen. Hier een review.

Hier de link naar het apparaat zelf.

Ik ben ook super tevreden van dit toestel! Als ze terug te koop zijn koop dan meteen ook extra vacuum rollen(of zakken) erbij.

Voordien had ik deze van bij Bol.com maar die heeft maar 3 maanden gewerkt. Maar ik heb wel mijn geld terug gekregen nadat ik die heb teruggestuurd.

• Ik ben ook super tevreden van dit toestel! Als ze terug te koop zijn koop dan meteen ook extra vacuum rollen(of zakken) erbij.

Voordien had ik deze van bij Bol.com maar die heeft maar 3 maanden gewerkt. Maar ik heb wel mijn geld terug gekregen nadat ik die heb teruggestuurd.

De rollen zijn bij Lidl zelden te verkrijgen, heb de mijne hier besteld. Prijs viel goed mee en 24uur later stonden ze al aan de voordeur. Voor de rest ook enorm tevreden voor de prijs van dit toestel. Zoals HermanH al zegt zal het mss niet 100% ideaal zijn voor je hoppen, maar beter vacumeren met dit dan helemaal niet denk ik dan...
    Heb er van de week nog een kilo mout mee gevacumeerd, en dat pak staat zo strak als wat...

• Hier ook Allpax. Je moet wel eens kijken want er zit soms een verschil in prijs op de .nl of de .de site. (Ook rekening houden met de verzendkosten.) Het andere materiaal vind ik ook een goede prijs hebben.

Waarom trainen voor een sixpack als je gratis een tonnetje kan hebben!:bier: