beugelfles manometer adapter (3D print)

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Maar ik weet ook niet hoe ik deze meter moet instellen , nu lukt het mij niet meer , weet niet meer hoe ik het gedaan heb gekregen de eerste keer en er zit een verkeerde beschrijving bij en dan nog in 'tengels

Dat flesje heeft een druk gekregen van 2.8 bar

Veel instellen kan je er niet aan wijzigen, gewoon de boven en beneden grens kan je instellen °C of °F, PSI of Bar en de locatie van de sensors op de display. Om in het menu te geraken moet je de middelste knop enkele seconden ingedrukt houden. Je kan door de instellingen scrollen door kort de menu knop in te drukken. met de linker en de rechter knop kan je de instelling aanpassen. Om te bewaren terug de menuknop enkele seconden ingedrukt houden. Daarna kom je terug in het standaard scherm. Als je gedurende 30sec niks doet zal hij ook terug keren naar het standaard scherm maar worden de aanpassingen niet bewaard.

• Hoe heb je dat gedaan? Ik heb niet echt het iets in huis om die dingen wat af te slijpen. Ondertussen wel al andere besteld dezelfde als die die HermanH heeft besteld.

Verdorie heb ik nu net nieuwe besteld en krijg ik er vandaag 2 maal 4 stuks binnen. Ik had deze ergens in maart 2020 besteld maar omdat ik ze niet binnen de voorziene tijd had ontvangen had ik mijn geld teruggevraagd (en ook gekregen) maar na meer dan 6 maanden zaten ze nu toch in de brievenbus.

Deze passen perfect dus heb ik er nu zeker voldoende :grinning_face:

• Welke is dat als ik vragen mag?

Zat al te lonken naar een Brewtech maar... auw mijn portemonnee doet pijn. Mooi spul met een prijs

Kwam vandaag toevallig die CCT tegen die ik een paar jaar kocht via een samenaankoop op een geel forum, doch ze zijn duurder geworden precies, of het moest zijn dat ze vanaf x-aantal naar beneden gaan...? Doch deze keer precies met bolkranen....

"Bier is ook een schoonheidsproduct, als je er genoeg van gebruikt worden de minst mooie vrouwen (bijna) de mooiste..."