Racistisch of niet, hij is té donker.

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Enkel weyerman pilsmout en kristalsuiker om 'm zo licht mogelijk te krijgen, gist toevallig ook nog brewferm blanche :) en dan krijg je dit, eind SG was wel 1020, hoog dus, kan dat daaraan liggen? Mvg

bier brouwen is als sex, leuk maar ge kunt het niet den hele dag doen

• Godverdomme, hoe dom kan je zijn, door Koen zijn opmerking ging ik es naar de 'datum' van mijn pilsmout kijken....sorry jongens

• Godverdomme, hoe dom kan je zijn, door Koen zijn opmerking ging ik es naar de 'datum' van mijn pilsmout kijken....sorry jongens

Een wereld op zijn kop, of was het een zak...? 8o^^

"Bier is ook een schoonheidsproduct, als je er genoeg van gebruikt worden de minst mooie vrouwen (bijna) de mooiste..."

• Een wereld op zijn kop, of was het een zak...? 8o^^

Momenteel trek ik liever een zak 'over' mijne kop.

Als ik nu zeg dat ik mijn leesbril niet bijhad toen ik 'm kocht...daar kom ik nie mee weg zeker?

• Momenteel trek ik liever een zak 'over' mijne kop.

Als ik nu zeg dat ik mijn leesbril niet bijhad toen ik 'm kocht...daar kom ik nie mee weg zeker?

Troost U op de Gilde hebben we net het zelfde al voor gehad, Een volle zak pale mout ipv pilsmout in een Duvel kloon.
    We hebben toen de suiker die normaal in een Duvel zitten maar niet toegevoegd en het gewoon laten uitgisten als een Pale ale.
    Momenteel trouwens een van de meest gedronken en geappliceerde biertjes op de gilde, Je ziet maar het kan soms goed uit draaien.

• Had er nochtans al drie keren mee gebrouwen, niks van gemerkt, iets smaakte natuurlijk niet zoals ik verwacht had maar ik dacht dat trekt wel weg,:) de andere waren wel donkere, deze zou een tripel hop moeten benaderen, 't is nu eerder een tripel flop geworden.

• Had er nochtans al drie keren mee gebrouwen, niks van gemerkt, iets smaakte natuurlijk niet zoals ik verwacht had maar ik dacht dat trekt wel weg,:) de andere waren wel donkere, deze zou een tripel hop moeten benaderen, 't is nu eerder een tripel flop geworden.

Relax, don't worry, have a homebrew...

Goed gebrouwen bier mislukt nooit. Wanneer het niet aan je verwachtingen voldoet, dan moet je jezelf de vraag stellen, wat je hebt geleerd.

Buy a man a beer, and he wastes an hour. Teach a man to brew, and he wastes a lifetime.

• Had er nochtans al drie keren mee gebrouwen, niks van gemerkt.......

Haha, kende da verhaaltje van dienen ezel en die 2 stenen, dus 3 keer was wel wa veel zekers, doch als 't lekker was zou ik er nog ne keer tegen schoppen zulle, allé, ikke toch.... 8o^^

"Bier is ook een schoonheidsproduct, als je er genoeg van gebruikt worden de minst mooie vrouwen (bijna) de mooiste..."

Alleen uiterlijk denk ik, als er genoeg hop in zit zul je van de verkeerde mout niet eens zo heel veel andere smaak proeven lijkt mij.

• Alleen uiterlijk denk ik, als er genoeg hop in zit zul je van de verkeerde mout niet eens zo heel veel andere smaak proeven lijkt mij.

Inderdaad, van smaak valt ie eigenlijk best mee, maar maak een Westmalle tripel amberkleurig en iets in je hoofd zegt 'how':)