Braumarkt kroonkurken

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Ik heb de kroonkurkmix van 5 kleuren bij braumarkt gekocht. Niet alle kurken hebben dezelfde kwaliteit, sommige kleuren zijn echt niet goed en sluiten dus niet voldoende af. Zijn er nog mensen die dit ondervonden hebben, kwestie van dan deze niet meer te bestellen in dat geval.. dank

• Kijken welke kleuren problematisch zijn en effe mailtje sturen naar brouwland, je zou toch mogen verwachten dat buiten de kleur de kroonkurk identiek is, brouwland is meestal soepel op ongeregeldheden.

bier brouwen is als sex, leuk maar ge kunt het niet den hele dag doen

• ga wellicht brouwland nemen int vervolg. Zijn al even gekocht en viel nu pas echt op dat niet elke kleur even goed is. Braumarkt is meestal goedkoper, moet een reden voor zijn natuurlijk 8o

• Brouwland is al 14 jaar mijn leverancier voor de meeste producten en ik moet zeggen dat ik daar nog nooit miserie mee heb gehad.

Ik koop tegenwoordig veel aan bij Unibrew (Van der Kooy) de keuze is veel groter!! ( >35 soorten weyermann mout, >25 soorten van Thomas Fawcett & Sons, >20 soorten Castel Malting, >15 soorten Dingeman,)

Alhoewel nu de Vinking mout bij brouwland er is bijgekomen, heb je ook wel wat meer keuze (maar dan weer enkel in grote verpakkingen en het probleem is dat het eigenlijk voor ons een een onbekende product is en je het niet veel terug vind in recepten op het www om als referentie te gebruiken)

• Brouwland is al 14 jaar mijn leverancier voor de meeste producten en ik moet zeggen dat ik daar nog nooit miserie mee heb gehad.

Wat ik niet goed begrijp bij brouwland is dat ze slecht één maal per week je verzending versturen? De eerste keer dat ik bij hun had besteld was op een dinsdag en hoopte dat ik het weekend daarop mijn bestelling kon gebruiken. Jammer genoeg heb ik maar achteraf hun leveringsvoorwaarden gelezen:

'Wij verzenden pakketten in Europa via DPD (keuze uit thuislevering of ophalen in een Pickup parcelshop) en wereldwijd via PostNL (wekelijkse verzending op vrijdag).' link

• Gaat niet veel helpen want ze komen van bij Braumarkt. ;) Ik koop de mijne altijd bij Brouwland, die zijn van goede kwaliteit en sluiten goed af.

Dit is niet onpartijdig zulle, of zien we het partijdig...? 8o:whistling:

"Bier is ook een schoonheidsproduct, als je er genoeg van gebruikt worden de minst mooie vrouwen (bijna) de mooiste..."

• Ik koop tegenwoordig veel aan bij Unibrew (Van der Kooy) de keuze is veel groter!! ( >35 soorten weyermann mout, >25 soorten van Thomas Fawcett & Sons, >20 soorten Castel Malting, >15 soorten Dingeman,)

Alhoewel nu de Vinking mout bij brouwland er is bijgekomen, heb je ook wel wat meer keuze (maar dan weer enkel in grote verpakkingen en het probleem is dat het eigenlijk voor ons een een onbekende product is en je het niet veel terug vind in recepten op het www om als referentie te gebruiken)

Hoe zijn de verzendkosten bij Unibrew?

• Dat is buiten Europa. Ze zijn inderdaad niet de snelste qua verzending maar meestal heb je het wel binnen de week. Nu is het wel zo dat ze met de feestdagen wat achter liepen met leveren dus het kan zijn dat je daardoor wat langer hebt moeten wachten.

Besteld op 10 sept. 2019 wat vroeg voor de feestdagen niet? Levering was op 16 sept. dus inderdaad binnen een week.

• Alhoewel nu de Vinking mout bij brouwland er is bijgekomen, heb je ook wel wat meer keuze (maar dan weer enkel in grote verpakkingen en het probleem is dat het eigenlijk voor ons een een onbekende product is en je het niet veel terug vind in recepten op het www om als referentie te gebruiken)

Nu ook in kleine verpakkingen te verkrijgen van 1Kg en 5Kg.

Voorlopig enkel deze:

-pilsmout

-carabody mout

-tarwemout

-roggemout

-cookie mout

Maar gaandeweg zal de rest van het assortiment ook beschikbaar zijn.;)

Waarom trainen voor een sixpack als je gratis een tonnetje kan hebben!:bier: