Laatste update ??

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Walter,

na de update van gisteravond werken de recepten niet meer. Allerlei foutmeldingen als je een recept probeert te bekijken.

Ook de reactie icoontjes zijn heel anders ineens, maar dat is geen ramp

• Ondertussen staat de duim er weer bij. 8o

Over de recepten heb ik contact met de ontwikkelaars van Woltlab. Er is een update gepland de komende dagen waarmee ook het euvel bij ons wordt verholpen. Ze hebben me gevraagd om vooral niets te proberen zelf. Ik ga voorlopig even het menu uitzetten waardoor je er niet aankan. Geen schrik, de files zijn niet verloren en het komt zeker en vast terug.

Over de recepten heb ik contact met de ontwikkelaars van Woltlab. Er is een update gepland de komende dagen waarmee ook het euvel bij ons wordt verholpen. Ze hebben me gevraagd om vooral niets te proberen zelf. Ik ga voorlopig even het menu uitzetten waardoor je er niet aankan. Geen schrik, de files zijn niet verloren en het komt zeker en vast terug.

Ik had die al gezien, :thumbup:

Ja die bestanden dan maar rustig afwachten. Er komen een paar serieuze foutmeldingen tevoorschijn. Het menu zie ik nog wel, of staat in de cache van mijn browser. Ik merk vanzelf wel wanneer het weer in orde is.

Sorry W@alter ik lees nu pas deze berichten en had je daarnet hierover ook een privébericht gestuurd. Dus mag je mijn bericht negeren . :)

• Vreemd, maar zou het kunnen dat die upgrade ook iets te maken heeft met de foutmeldingen die ik sinds 2 dagen krijg als ik het forum op mijn smartphone raadpleeg via tapatalk

bij een groot aantal posts zie ik wel de titels, maar als ik daarop klik, verschijnt "deze discussie is mogelijk verwijderd door de beheerder ( open in browser) " .. doorklikken naar "open in browser" opent een lege pagina.

Als ik dezelfde discussies open op mijn laptap gewoon in een internetbrowser, verschijnen ze wel.

Gek ?

• Zou ik eens moeten nakijken, Jan. Ik gebruik Tapatalk eerlijk gezegd nooit. Normaal gezien zou de laatste versie van Tapatalk moeten draaien op het forum maar ik weet ook dat Woltlab al een hele tijd geen ondersteuning meer biedt voor Tapatalk (geen enkele serieuze forumsoftware eigenlijk).

Als je het probleem blijft hebben, kan ik u aanraden om eens de app wsc connect te installeren op je smartphone. Doet exact hetzelfde, is volledig gratis en vooral is ontworpen voor Woltlab.

Of gewoon de webversie van het forum zelf gebruken.