BrouwWiki.be

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Ik heb er in het verleden al vaak over gesproken, maar het is er nooit van gekomen : een wikipedia die bij dit forum hoort. Een houvast voor beginnende brouwers en een plek waar we goede informatie makkelijk bereikbaar kunnen opslaan.

De link naar de BrouwWiki :

De landingspagina

De indexpagina

Op dit moment is de inhoud nog redelijk beperkt maar ik hoop dit in de komende maanden uit te breiden met informatie die hier op het forum beschikbaar is, aangevuld met wat ik uit boeken en de Sergepedia ;) heb geleerd.

Ik nodig iedereen uit om er een kijkje te gaan nemen. Er volgt nog een onderwerp hier op het forum waar jullie feedback en commentaar kunnen geven (die zeer gewenst en gewild is :danku: )

Het onderwerp in kwestie : BrouwWiki.be - feedback, commentaren en ideeën

• Door de upgrade van de forumsoftware heb ik de mogelijkheid van een wikipagina veel beter te integreren in het forum zelf. Ik heb de artikels van de wikipagina dan ook naar hier overgeplaatst en ga de BrouwWiki er ook naar laten verwijzen.

Je kan dit onderdeel vinden in de tab "FAQ". Er staan nu reeds een aantal artikels in, dit zal in de toekomst nog verder worden uitgebreid.

• Ik stel ook voor dat als je een opmerking hebt over een artikel, zij het extra informatie of het oneens bent met de inhoud, je een aparte draad opent onder Algemene vragen en opmerkingen met als titel de naam van het artikel. We kunnen er daar dan verder over praten en het artikel aanpassen.

Begrepen ;)

Vergisting VanneSmied - Bosberry
    VanneSmied - Framberry
    VanneSmied - Frambos
    Op fles VanneSmied - Tripel
    VanneSmied - Doppelbock
    VanneSmied - APA
    Planning /