Mag een occasie zich opnieuw voorstellen?

There are 13 replies in this Thread. The last Post () by theo.

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Dag allemaal, ik moet mij excuseren, uit beleefdheid en ook een beetje uit schaamte stel ik mij opnieuw voor, Theo is de naam, làng geleden weggebleven door omstandigheden die jullie nie willen weten mààr... het respect voor het vhf is altijd gebleven, dus Walter je hebt er ne zagepiet bij hé, proficiat trouwens da je 't al zolang volhoudt, je hebt het niet altijd gemakkelijk gehad, of het nu komt door de leden of door de software laat ik in het midden. Serge, Herman, Piet, Cies, Bram, mbroek en nog vèèl andere, sorry, jullie zullen me terug moeten verdragen, btw, mijn eerste vraag, ik hoor nog weinig van mijne fictieve maat 'HE, ' is dat een vloek of een zegen?

bier brouwen is als sex, leuk maar ge kunt het niet den hele dag doen

• Een van de laatste posts van homoeccentricus die ik gelezen heb was op het NL forum waar hij aangaf even vakantie te gaan nemen om de nederlandstalige fora. Ik denk dat em het wat beu was.

Jammer want vorig jaar heb ik hem nog gezien op de opendeur dagen van Brouwland en het is echt een toffe gast. Hopelijk komt hij nog wel eens langs :)

• Jammer want vorig jaar heb ik hem nog gezien op de opendeur dagen van Brouwland en het is echt een toffe gast. Hopelijk komt hij nog wel eens langs :)

Mogelijk, maar bier drinken doet die niet meer (of slechts zeer sporadisch) sinds bij diabeet is.
    Zo eigen wijs als hij is wil hij (met volle overgave) dit via macro diëtiek onder controle houden en niet aan de pillen of prikjes zitten.
    Heeft trouwens al zijn brouwspullen al verkocht ondertussen, zijn lidmaatschap in de Antwerpse biergilde opgezegd en vele contact die dachten bevriend te zijn met hen vrienden verbroken.

• Hiersie, den Theo, 't is nie waar hé... =O8o Haha, neenee, welkom terug...! :thumbup:

"Bier is ook een schoonheidsproduct, als je er genoeg van gebruikt worden de minst mooie vrouwen (bijna) de mooiste..."

• Ja én den Bruno natuurlijk, haha, ja der zen der nog wel een paar niet genoemd maar ik merk alvast dat de harde kern nog altijd aanwezig is, dat doet me plezier.

bier brouwen is als sex, leuk maar ge kunt het niet den hele dag doen