even voorstellen

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Hoi allemaal,

na enkele jaren van afwezigheid ben ik terug op het VHF. Een dikke 5jaar geleden was ik actief op het oude VHF onder de naam sickofitall (voor zij die dat nog weten).

Met deze gebruikersnaam kon ik precies niet meer inloggen, vandaar dat ik even een nieuwe login heb aangevraagd (en gekregen, waarvoor dank!).

Laat ik me kort voorstellen:

In 2009 (denk ik) heb ik een kleine brouwcursus gevolgd bij de bier en wijngilde te Lokeren (Doorslaer).

In 2010 hebben wij een brouwerijtje in elkaar geknutseld (50liter vaten) en in 2011 zijn wij begonnen met eigen recepten te brouwen.

Ondertussen zijn we 8 jaar later en zijn we met 4 brouwers.

We hebben al enkele bieren waarvan we zeer tevreden zijn, andere bieren willen we nog wat bijschaven qua smaak.

Maar we amuseren ons en dat vind ik het belangrijkste. Als je daarna (of tijdens) dan nog een lekker biertje kan drinken is dat nog leuker :)

Voor wie meer info wil, kan ons altijd vinden op FB: http://www.facebook.com/Dhaemans

Groeten

• na enkele jaren van afwezigheid ben ik terug op het VHF. Een dikke 5jaar geleden was ik actief op het oude VHF onder de naam sickofitall (voor zij die dat nog weten).

Met deze gebruikersnaam kon ik precies niet meer inloggen, vandaar dat ik even een nieuwe login heb aangevraagd (en gekregen, waarvoor dank!).

Idd, het onafscheidelijke duo Andy en Jean.... :) Welkom terug...!

"Bier is ook een schoonheidsproduct, als je er genoeg van gebruikt worden de minst mooie vrouwen (bijna) de mooiste..."