Please allow me to introduce myself ...

There are 9 replies in this Thread. The last Post () by ciesvandekwis.

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Hallo!

Ik droom er al enige jaren van om zelf bier te gaan brouwen maar het is er spijtig genoeg nog nooit van gekomen.

Ik heb besloten daar verandering in te brengen en er eindelijk eens werk van te maken.

Aangezien ik absoluut niets ken van het brouwproces heb ik gisteren een boek gekocht om mij toch een beetje wegwijs te maken ik deze fascinerende wereld. "Verander water in bier". Ik ben eens benieuwd.

Binnenkort hoop ik mijn eerste materiaal te kopen om te kunnen beginnen en vlieg ik er in.

Let the games begin! :-)

Trouwens, als er iemand ooit eens hulp nodig heeft wil ik gerust komen helpen.

Ik ben zelf van het Antwerpse maar ben mobiel en afstand speelt geen rol.

Zo kan ik het vak leren terwijl jullie kunnen genieten van een extra paar handen. Een win-win situatie ;-)

Ciao,

Norre

• Welkom! Je hebt er niet slecht aan gedaan om hier een stekje te zoeken. Misschien tot op het VHM, zeker de moeite om iedereen eens live te leren kennen.

Er schuilen ook enkele eeuwen ervaring in de receptendatabase. En ja, ook in het NL hobbbrouwforum, eerlijk is eerlijk. Maar hier is het kleiner en gezelliger ;-)

<p>Napalm is er nog Palm.</p>