There are 131 replies in this Thread. The last Post () by Lucky brewer.

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Ja jong, dàt was weer een topeditie, niet in het minste door dat winterzonnetje. Bijna november en in T shirt op het terras zitten keuvelen met topbiertjes. Tof ook dat er altijd paar nieuwelingen bijzijn, Janmetdepet zonder pet en Luckybrewer met zijn pils met 14 mouten ;-).

Merci Glenn (aatje) voor de organisatie. En ik merkte dat Lino er ook graag bij was geweest, t was om zijne hoek, maar tja, als ge niet meer op t forum komt... Ook merci aan Herman voor de lift.

Ben met Enzo (Loser) in B&B Craywinckelhof blijven slapen (en nog wat nadrinken), en 's morgens na het ontbijt nog 'efkes' rondgeleid in de brouwerij/stokerij door brouwer Louis, die nog "efkes" een volledige nieuwbouw aan het zetten is achter zijn schone vierkantshoeve. De schellen vielen van ons ogen toen hij ons en passant even de kelder toonde: vier keer zo groot als z'n brouwerij, volledig geautomatiseerd met schakelborden, tientallen leidingen, pompen, CCT's van 5000 liter, allemaal ingenieus uitgedacht en klaar om in gebruik te nemen als de nieuwe brouwzaal er staat. Na anderhalf uur was de Louis nog niet uitverteld, wat een geniale kerel!

<p>Napalm is er nog Palm.</p>

• hallo brouwcompanen,

ik blik met veel geneugten naar onze VHM in het brouwateljee

Een leuke bende , lekker weertje, en lekkere bieren . en de afwezigen hadden pech of ongelijk.

De reden dat ik nu pas reageer, is omdat ik pas vandaag per toeval een mail van

Tapatalk Network Digest<trending@tapatalk.com>

waarin in 1ste instantie verwezen wordt naar een brouwonderwerp op de site van onze noorderburen. er op klikken en ik zit direct op het juiste draadje.

in 2de instantie zie ik een doorverwijzing naar "2019" met een foto van onze bijeenkomst en een quote van Janmetdepet. er op geklikt.... en ik krijg de melding

"Not found

the requested URL/forum/thread/11294 was not found on this server" dit fenomeen is bij mij al een hele tijd gaande,

Op het VHF heb ik finaal onder gevolgde onderwerpen onze 2019 draad gevonden waar vaststel dat we aan #126 toe zijn, terwijl ik #61, na een poos zoeken, als laatste onder ogen heb gekregen .

Ik hoop dat hier iemand , Walter?, mij de tip kan geven om mijn Forum en/of Tapatalk instellingen bij te sturen zodat de winkel terug rond draait op mijn PC/smartphone.

water is pas lekker als het langs de brouwerij is gepasseerd.

• Over Tapatalk kan ik eerlijk gezegd geen tips geven. Ik zet de optie aan omdat er leden zijn die het graag gebruiken maar zelf vind ik het een onding en eigenlijk heel nutteloos voor dit forum. WoltLab ondersteunt al een tijdje niet meer actief Tapatalk hoewel hun oude app nog steeds werkt. Ik denk ook niet dat ze dit in de toekomst gaan veranderen, meer en meer providers van forumsoftware laten Tapatalk links liggen en kiezen voor eigen oplossingen.

Er zijn nog problemen mee : het quoten vanaf tapatalk werkt niet goed en ik moet deze steeds corrigeren in jullie posts. Ook is er steeds dat irritante onderschriftje dat aangeeft dat je je post vanaf tapatalk hebt gedaan (wat ik trouwens zie dat jij hebt afgezet :thumbup: ).

Als ik je een tip mag geven : probeer onze website eens gewoon vanaf je browser, je zal zien dat deze responsief is. Dit wil zeggen dat hij even goed werkt als de desktop versie.

En als je graag push berichten hebt : WSC Connect app. Deze is speciaal geschreven voor de WoltLab software (waar dit forum op draait) en werkt heel erg goed. En hij is ook nog 100% gratis :-)

• Hallo Walter, ik heb zopas de WSC-Connectie app geïnstalleerd en TADA ... 3 draadjes en hun reacties tuimelen binnen op mijn slimme telefoon.👍👏🍻

Het ziet er dus naar uit dat ik vanaf nu geen excuus meer heb dat ik het niet geweten heb.

Bedankt voor je hint.:danku:

Toch nog een vraag: hoe geef je iemand een 👍 een like dus.
    Is er ergens een handleiding van het forum.
    Zo heb ik nog niet door hoe je een stuk tekst mee neemt waarop je wil antwoorden.

• Hallo Walter, ik heb zopas de WSC-Connectie app geïnstalleerd en TADA ... 3 draadjes en hun reacties tuimelen binnen op mijn slimme telefoon.👍👏🍻

Het ziet er dus naar uit dat ik vanaf nu geen excuus meer heb dat ik het niet geweten heb.

Bedankt voor je hint.:danku:

Toch nog een vraag: hoe geef je iemand een 👍 een like dus.
    Is er ergens een handleiding van het forum.
    Zo heb ik nog niet door hoe je een stuk tekst mee neemt waarop je wil antwoorden.

Forum > Algemeen > Mededelingen
    Daar staan al je vragen en antwoorden ...
    En voor de rest als je op een gewone browser kijkt staan onder elke post de Quote/Report/Like-knop

• Forum > Algemeen > Mededelingen
    Daar staan al je vragen en antwoorden ...
    En voor de rest als je op een gewone browser kijkt staan onder elke post de Quote/Report/Like-knop

als je steeds langs de achterdeur binnen komt dan merk je niet meer dat er achter de voordeur nuttige richtlijnen te vinden zijn. Thanks