Brew coach Brouwsoftware - Ontwikkeling

There are 2 replies in this Thread. The last Post () by db71.

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Help mee met het verder ontwikkelen van deze brouwsoftware!

Hallo brouwers,

Ik heb een Windows 10 brouwapp ontwikkeld genaamd Brew coach. Deze app ben ik aan het testen met behulp betatesters. Wie ook betatester wilt worden kan zich via het emailadres onderaan aanmelden.

Wat maakt deze app anders?

• Moderne Windows 10 omgeving
    • Recepten komen in een online database, dus nooit meer je recepten kwijt
    • Delen gaat automatisch. Iedereen kan de recepten in de database opzoeken of de recepten moeten op privé gezet zijn (toekomst)
    • Volledig functioneel en blijvend in ontwikkeling, met jouw hulp

Voorwaarden voor deelname aan de betatest:

• Je moet beschikken over een Microsoft account. Downloaden van de app kan alleen als ik jouw emailadres behorend bij jouw Microsoft account heb toegevoegd aan de testgroep bij de Microsoft Store.
    • Je moet minimaal Windows 10 versie 1803 hebben geinstalleerd. Controle via Instellingen --> Systeem --> Over.
    • Je moet minimaal 1 compleet brouwrecept plaatsen die je al gebrouwen hebt of nog gaat brouwen.
    • Feedback in de vorm van ideeën en/of bugreports via de feedbackknop in de app of via het 2e emailadres onderaan deze post. Via email graag de versie van de app doorgeven.
    • Er kunnen frequent updates van de app worden geplaatst in de Microsoft store. Zorg dat je de laatste versie hebt voordat je een bug wilt rapporteren.
    • De overzichtspagina in de app is nog zeer beperkt. Als er meer brouwrecepten geplaatst zijn wordt deze voorzien van zoekfuncties.

De app krijgt in de toekomst verschillende opties:

• Gratis - Recepten bekijken en zelf recepten ontwikkelen
    • Kopen - Mogelijkheid om recepten privé te houden

Serieuze deelnemers aan de betatest mogen de app, als de app publiekelijk gaat, levenslang gratis gebruiken met alle opties.

Aanmelden via [contact] @ [brew.coach] Geef in ieder geval je Microsoft account emailadres op.

Feedback via [feedback] @ [brew.coach] Geef ook aan welke versie van de app je hebt

Website: https://brew.coach