De brewie is presies al uit het brouwland gamma .. toch niet zo godd ?

There are 11 replies in this Thread. The last Post () by Tom.

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• ik heb daar reeds verschillende X mee gebrouwen, zeer interessant als je wil beginnen .ik heb daar mee gebrouwen met de llingen en goede resultaten mee gehaald (blondie, brouwland) ; je kan er idd bijna niks mis mee doen. nu sta ik persoonlijk thuis al een stapje verder en enkele experimenten verder . niks mis mee . wat zij voorstellen zijn zeer goede paketten

• Dat heeft totaal niets meer met hobby brouwen te maken ook.

Je maakt toch bier? Dan heeft het toch met brouwen te maken. Ik zou het zelf niet kopen maar ik kan me wel inbeelden dat je dat wil doen. Je maakt je eigen bier, het smaakt blijkbaar ook nog niet slecht en je hebt er plezier mee. Doet me wat denken aan mijn eigen installatie ;)

Wel heb je er volgens mij weinig mogelijkheden mee om écht je eigen bier te gaan brouwen. Of kan je toch zelf een moutpakket samenstellen?

• kleine update …. heb gisteren een braumeister 50 plus gekocht met moutpijp voor 25 l brouwsels …..

volgend jaar staan 2 inox gisting tanks op het programma ( 30 en 60 liter ) plus het keg systeem

het jaar erna mijn galvanise ferryn garage vervangen door een gemetste garage ( brouwzaal )

• neen … door omstandigheden heb ik 4 jaar niet kunnen brouwen …… deze zomer leeggoed spoelen … en eind september begin ik terug … denk eensaison van 8 graden ….. de toekomst zijn verdere verbeteringen ;, en die garage is samen met de renovatie van mmen huis …