Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• een kleine zoektocht leverde dit resultaat op: blijkbaar hebben ze de Europese hoofdzetel in België gevestigd.

Status : SA

Address : Avenue Fleming, 10

1348 LOUVAIN LA NEUVE, BELGIUM

Phone : +32 10 47 50 50

Fax : +32 10 47 50 51

E-mail : lisa.garcia@yakimachief.com

Website : www.yakimachief.com

misschien kan je ze een mailtje sturen. Deel wel ff je resultaat dan als je wil.;)

• OK, bedankt voor de reacties!

Willem ik heb je een PB gestuurd.
    Heb ook Yakima chief gemaild ivm met aankoop van cryohops in België. Ik hou jullie op de hoogte.

Een groepsaankoop in Italië is ook een mogelijkheid. Maar aangezien we relatief ver uit elkaar wonen komen daar dan een tweede maal verzendkosten bij. Of we dienen eens samen te komen (bv. het Gentse bierfestival id zomer? :-))

• Heb net antwoord gekregen van Yakima chief:

"Dear Bart,

Unfortunately, we sell our Cryo Pellets in 20 kg boxes (4 x 5 kg foils) by variety. Selected Brewing Ingredients in The Netherlands (http://www.sbi4beer.com) might be a good option for you but for 5 kg minimum. For smaller quantities, we don’t really have any option for the moment. That’s one of our mid-term project…

Best regards,

Philippe"

Heb al eens gekeken op sbi4beer, maar lukt me niet om de prijzen te zien. Ik veronderstel dat je eerst een account moet aanmaken. Dat lukt echter niet zonder btw-nr en ik ben een armzalige ambtenaar :-s

Als jullie nog iets willen weten van yakima chief geef het dan door en ik zet het in m'n antwoord naar Philippe!

• Hallo Brouwland!!!! (en andere shops...) ik zie hier mogelijkheden.... 8o8o