een pb beginnen

There are 11 replies in this Thread. The last Post () by w@lter.

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• even off topic

Ik wil u een pb sturen maar dat gaat niet meer want die wolkjes zijn weg, ook op uw profiel kan ik geen conversatie starten wat nu w@lter.

• Waarschijnlijk staat je venster niet op volledig scherm of heb je je scherm ingezoomd. Uitzoomen kan door op CTRL+0 (nul) te drukken, gaat hij weer naar 100%. in ieder geval, als je rechtsboven op je profielicoon klikt, vind je daar de priveberichten weer onder.

• Walter, ik heb meer informatie nodig. Op welk apparaat werk je? Kan je het forum eens openen in een volledig scherm en niet gewoon in een klein scherm? Draai je het forum via tapatalk of direct in een browser?

Er is alleszins niets aan het forum veranderd de laatste paar maanden dus moeten we ergens uitzoeken waarom het op jouw apparaat misgaat.

• Ik doe alles op een Mac, en merk nu door het wat breder te maken dat de links er terug staan.

Maar ik heb al altijd een probleem met de ontvanger te kiezen.

Is daar een eenvoudige, altijd werkende, methode voor ??

• Een privébericht kan je het beste zo versturen :

Op het plusje naast "Privéberichten" klikken

Bij "subject" vul je de titel in, Participants zijn de leden die je wil toevoegen (dit vult automatisch aan als je de naam intikt) en message is het bericht zelf.Als je alles hebt ingevuld, klik je op "submit" en het bericht wordt verzonden.

Dit gezegd, ik ga het scherm wel eens naar het nederlands vertalen dat leest makkelijker.