is er wat mis met website brouwland

There are 8 replies in this Thread. The last Post () by eddy eyck.

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Deze zomer kon ik op vakantie in het buitenland de website van brouwland raadplegen, nu ben ik terug op de zelfde locatie en de website geeft een error 507 dit zowel op laptop als smartfone. Zelfs de dealer in het land waar ik ben is niet bereikbaar. Zijn er nog mensen die zo iets hebben en wat kan ik er aan doen

• Ik vrees dat het niet mijn software of hardware is vermits ik het op een laptop en zeker 2 smartphones ook heb. De internetverbinding van de laptop gaat via wifi en de smartphone gaat via 3 of 4 G dus totaal andere bron. Heb vroeger nog problemen gehad met websites in het buitenland maar die kwamen melden dat ze niet vanuit het buitenland bereikbaar zijn niet zomaar een error melding. Vind het raar. De website direct proberen te bereiken lukt niet. Als je dan googelt op een onderwerp of product en er is een verwijzing naar brouwland werkt het ook niet.

• Het heeft gelukkig niets met deze hackeraanvallen te maken. Die zijn intussen wel weer opgelost.

Ik neem aan dat je gewoon niet op de site kan, zelfs niet zonder je in te loggen?

Wat je eventueel al eens kan proberen is om je cache te legen op een van je apparaten en ook je opgeslagen instellingen voor Brouwland verwijderen. Dit is browserafhankelijk dus ik kan je niet 1:1 een handleiding geven. Bij Chrome is het via de 3 puntjes rechts bovenaan, dan naar history en daar nogmaals naar history. Daar kan je je browsegegevens wissen en uitschakelen wat je niet verwijderd wil. Maak daar je cache leeg en wis alle instellingen voor brouwland. Kijk eens wat dat als resultaat geeft.