Cornelius Keg 9,45l

There are 15 replies in this Thread. The last Post () by JochenV.

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• In Nederland kan je blijkbaar kegs kopen van 9,45 l. Vanaf 6 stuks aan 64€ /stuk.

Verzenden kan naar verschillende adressen ...

Iemand interesse in samenaankoop?

• Het zijn nieuwe kegs en de kwaliteit was bij mij goed. De kegs werden onder druk geleverd!

Bij een gezamelijke inkoop actie zoals we die hadden op het NL brouwforum kun je MegaDirect vragen om de kegs te versturen naar de verschillende deelnemers, zolang er maar 1 bestelling geplaatst wordt voor het geheel door 1 persoon met 1 factuur en dus 1 betaling van het totaal bedrag inclusief alle verzendkosten. Dit werkte op het NL forum perfect!

• Hier is er blijkbaar niet echt interesse voor ...

Misschien moet je eens een oproep plaatsen hier op het forum? Ik denk dat je meer respons zou krijgen als je denkt. Hou er ook rekening mee dat sommige leden wel meelezen maar niet meeposten. Als je deze mensen de gelegenheid geeft om je rechtstreeks te contacteren (middels e-mail ofzo) dan zou je wel eens aan voldoende mensen kunnen komen.

Zelf ben ik wel geïnteresseerd maar met mijn CCT en nu de verbouwingen aan mijn brouwkot, heb ik mijn budget voor 2018 tot 2020 opgesoupeerd vrees ik. Maar een keggerator staat nog altijd op mijn "nice to have" lijst van brouwspullen.

• Die CO2-set ben je niks mee. Voor je het weet is die ampulle leeg

Klopt, maar er bestaan wel adaptors voor Sodaclub flessen. (wij hebben zo'n ding hier en dus ook die patronen) Maar die zijn er voor de cornelius kegs ook. Maar de portemonee is leeg voor de moment, zal voor een latere datum zijn.

En inderdaad, gezien de lage prijs van de corneliusvaatjes van Jochen zou ik daar eerder voor intekenen.

• (Quote from Loser)

Klopt, maar er bestaan wel adaptors voor Sodaclub flessen. (wij hebben zo'n ding hier en dus ook die patronen) Maar die zijn er voor de cornelius kegs ook. Maar de portemonee is leeg voor de moment, zal voor een latere datum zijn.

En inderdaad, gezien de lage prijs van de corneliusvaatjes van Jochen zou ik daar eerder voor intekenen.

Volledig mee eens, alleen is het hobbybudget momenteel ook hier niet wat ik zou willen dat het was. De vaatjes tot daar nog aan toe, maar AL de rest eer je fatsoenlijk kan keggen. Pfffffff..... mss toch beter ppostzegels gaan verzamelen dan? 😂😂😂

Verstuurd vanaf mijn SM-T580 met Tapatalk

• Volledig mee eens, alleen is het hobbybudget momenteel ook hier niet wat ik zou willen dat het was. De vaatjes tot daar nog aan toe, maar AL de rest eer je fatsoenlijk kan keggen. Pfffffff..... mss toch beter ppostzegels gaan verzamelen dan? 😂😂😂

Hier is het budget ook niet wat ik zou willen. Maar ik heb gehoord dat de verkoop van kegs heel snel gaat X_X

Vandaar dat ik deze nog dit jaar zou willen kopen, en dan de rest van de benodigdheden in de loop van volgend jaar.

En dan ben ik hopelijk eind volgend jaar in staat mijn bier(tjes) te tappen ...