rijsthulzen voor een prikje

There are 5 replies in this Thread. The last Post () by mbroek.

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• wie met veel haver, tarwe of rogge brouwt kan filterproblemen hebben, rijsthulzen zijn daarvoor een goede oplossing. https://www.brouwland.com/nl/o…sthulzen-200l-circa-20-kg. Klaas Dellaert (van Totem bieren, Evergem) heeft er een paar zakken vol voor een prikje (lees stukken goedkoper dan BLand). Contacteer hem gerust als je er wat wil.

• Ik wil er ook wel, desnoods een hele zak, heb dees week nog aan een paar brouwmaten de opmerking verstuurd waar ik die zou kunnen kopen, dus is als een geschenk uit de hemel... 8o:thumbup:

"Bier is ook een schoonheidsproduct, als je er genoeg van gebruikt worden de minst mooie vrouwen (bijna) de mooiste..."

• 'k Peis dat Klaas voor de moment beke werk genoeg heeft met de opbouw van zijn Totem-brouwerij (gisteren 4e laag coating van z'n brouwvloer gezien). Bedoeling is dat je ze ofwel zelf afhaalt, of ik evt dat in je plaats doe. Opsturen is beetje overkill.

'k Zal er hem een paar kg al vragen, ik denk dat het zakken van 5 kg zijn. 1 € de kg.

• Na het lezen van het verhaal van Steinie haal ik zelf hier lokaal wel een kg, mijn huisleverancier kan brouwland producten leveren voor dezelfde prijs als bij brouwland. Anders wordt mijn aandeel opsturen vanuit België net zo duur of iets duurder als dat ik het hier ga halen.