Bottelen vanaf de CCT, hoe doe je dat?

There are 45 replies in this Thread. The last Post () by Brucero.

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Heb het ook gezien dat hij goedkoper was dan bij BMS , maar omdat Bms bij mij op zo een 5 km gelegen is toch maar daar gekocht en heb hem direct mee naar huis.

Ik heb 365 euro betaald voor de CCT , en geen verzending natuurlijk.

Bij Brouwmarkt betaal je nu 399 euro , heb eens de bestelbon ingevuld maar aanvaarde de kortings code niet

• Dat was de prijs toen ze die speciale actie daar gedaan hebben op de brew bucket ik heb die toen ook gekocht met nog een extra korting van 10%, nadien was hij weer gestegen naar 199€ 😉

• Een sigaar uit eigen doos noemen we dat hier.

Een foefke uit de truukendoos maar wettelijk kan het perfect. De prijs die als "voor korting" wordt vermeld moet wettelijk gezien gewoon de prijs zijn die het artikel ergens in de afgelopen zes maanden heeft gehad.

Heb daar een paar dagen geleden nog iets over gelezen maar toen ging het over Mediamarkt en een koffie-apparaat.

• De reden dat ik een eco-matic spuit gekocht heb is de volgende

Op 12/01 heb ik mijn suiker voor hergisting op fles 10 min. gekookt.

Terwijl ik aan het overhevelen ben naar mijn bottelvat , giet ik mijn suiker bij en dan nog even voorzichtig roeren omdat alles goed gemengd zou zijn.

Alles gaat goed, bottelen gaat goed , maar in het restje dat over blijft liggen er kristallen van suiker :/

Kan het zijn dat mijn bier te koud was en de suiker terug kristalliseert ??

• De reden dat ik een eco-matic spuit gekocht heb is de volgende
    Op 12/01 heb ik mijn suiker voor hergisting op fles 10 min. gekookt.
    Terwijl ik aan het overhevelen ben naar mijn bottelvat , giet ik mijn suiker bij en dan nog even voorzichtig roeren omdat alles goed gemengd zou zijn.
    Alles gaat goed, bottelen gaat goed , maar in het restje dat over blijft liggen er kristallen van suiker
    Kan het zijn dat mijn bier te koud was en de suiker terug kristalliseert ??

Ook de reden waarom dat ik dat gekocht heb, ten eerste om dat je moet roeren en ten tweede om dat ik da laatste bier proefde dat nog in het bottelvat was superzoet smaakte