There are 13 replies in this Thread. The last Post () by mbroek.

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Ik heb het aanbod eens bekeken op hun website maar ik zie niet in waarom ik in België ineens 7 euro meer moet betalen? En 1,5 euro extra omdat ik gewoon met een overschrijving wil betalen en geen domiciliëring wil (mag wettelijk gezien trouwens niet meer)?? En dit voor 4 magazines per jaar, dat is me gewoon te prijzig.

Mochten de makers ervan hier meelezen (wat ik betwijfel) dan zou ik toch willen voorstellen om op z'n minst 1 volledig inkijkexemplaar beschikbaar te stellen online zodat mensen een gefundeerde keuze kunnen maken om zich te abonneren.

• Krijg je trouwens gratis bij je bestelling van HBS / Braumarkt. Enfin, bij mij zat het er toch bij....
    Ik vind er zelf heel weinig aan. Een paar artikels die weinig om het lijf hebben, zoals een verslag over het ONK (eerder een uitslag, zonder al te veel uitleg of bvb het winnende recept), een artikel over brouwerij Jopen (best interessant om een keer te lezen, maar alle info vind je ook op hun website), enz... Voor de rest de helft gevuld met reclame. Heb het snel doorbladerd en momenteel ligt het ergens op het containerpark klaar om opnieuw gerecycleerd te worden.
    Volgens mij absoluut geen abonnement waard.

• Voor de rest de helft gevuld met reclame. Heb het snel doorbladerd en momenteel ligt het ergens op het containerpark klaar om opnieuw gerecycleerd te worden.

Je bevestigd wat ik eigenlijk al vermoedde. Veel reclame en weinig inhoud. :(

Waar ik al wel eens aan heb lopen denken, maar door tijdsgebrek nooit aan toe ben gekomen, is een soort "nieuwsbrief" vanuit het forum te maken voor zijn leden. Misschien in een setup waarbij een bloemlezing wordt gegeven van lopende onderwerpen over bepaalde items. Wordt door Engelstalige fora wel eens gedaan. Zou niks kosten en zonder reclame zijn, gewoon puur informatief en het leuke zou zijn dat je je eigen inzichten dan ook aan die onderwerpen kan gaan toevoegen. 't is maar een denkpiste...

• Nee ik bekijk het online op gsm/tablet, je kan het volgens mij ook thuis laten toekomen maar was duurder en aangezien alles digitaal is tegenwoordig...

Ik heb wel al veel recepten van in die boekjes nagemaakt, vooral veel speciale bieren staan er in.

Even gezocht op dat magazine van je. Blijkt dat er best veel artikels GRATIS te bekijken en te downloaden zij via hun website....

FREE DOWNLOADS

Hoera!!!!!!! leesvoer!
    Hartelijk bedankt.

• 'brouw!' wordt uitgegeven door Birdy Publishing, zij zijn ook de uitgevers van 'bier!' hun bedoeling is vooral om dit mee te geven met brouwmarkt bestellingen

Het nieuwe magazine verschijnt meteen in een oplage van 10.000 exemplaren, mede door de samenwerking met Brouwmarkt in Almere dat het magazine meestuurt naar al haar klanten (voornamelijk thuisbrouwers en craft brouwers)