There are 8 replies in this Thread. The last Post () by De Carport.

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Eergisteren mijn zelfgemaakte Ispindel eens in mijn gistvat geworpen en hij doet het echt goed.

Begin Sg hydrometer : 1068

Begin Sg Ispindel : 1069 !

ik gebruik nu de App Brewspy(enkel android) om hem te volgen (elke 15 minuten een update)

ondertussen is hij al gezakt naar 6.82 plato wat overeenkomt met een sg van 1027.

je kan met de app het brouwsel opslaan en dan gaan vergelijken met een volgend brouwsel.

• Fascinerend!

Welke bouwhandleiding gebruikte je en hoeveel koste dit project?

en ook belangrijk, kan je dat kant en klaar kopen, want van solderen (en electronica) heb ik geen kaas gegeten... Een handleiding netjes volgen lukt wel (Ikea-kast staat toch nog altijd), maar daar stopt het ongeveer.

• (Quote from Bart)

en ook belangrijk, kan je dat kant en klaar kopen, want van solderen (en electronica) heb ik geen kaas gegeten... Een handleiding netjes volgen lukt wel (Ikea-kast staat toch nog altijd), maar daar stopt het ongeveer.

Je gaat hem altijd in elkaar moeten solderen, software inladen en kallibreren.

Of je zoekt iemand die dat voor je wil doen.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

• Ik vraag me af wat de invloed van het schuim in het gistvat op zo'n toestel is? Mijn laatste vergisting met de Westmalle gist was vrij hevig met een schuimlaag van minstens 20cm!

• Ik vraag me af wat de invloed van het schuim in het gistvat op zo'n toestel is? Mijn laatste vergisting met de Westmalle gist was vrij hevig met een schuimlaag van minstens 20cm!

Tot nu toe valt dat blijkbaar goed mee aan mijn grafiek te zien.
    Ik had toch ook wel een schuimlaag van 10cm en heeft geen invloed gehad .

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk