Ambachtelijk weekend met brouwen!

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Volgend weekend, 18 en 19 augustus,is er het jaarlijks weerkerend ambachtelijk weekend in het Waasland.Dan is de Reynaert Gilde altijd van de partij!
    Voor wie van verder komt is dit ideaal om dit op zaterdag te doen, want dan kan je het combineren met de bierpartij van van Cies in Gent.Hierbij een copieke van hun flyer:

Je suis Charlie

In de hel is geen Bier,
    Daarom brouw ik het Hier!

Edited 2 times, last by Ronnie ().

• Ik kom zondagnamiddag (morgen dus) eens langs denk ik Ronnie, misschien tot dan...?

"Bier is ook een schoonheidsproduct, als je er genoeg van gebruikt worden de minst mooie vrouwen (bijna) de mooiste..."

• Dan zal ik die zaterdag eens verstek laten gaan bij de gilde, en zeker naar dat 10 jarig jubilé komen! Heb trouwens een abo van De Lijn en heb halte bij de deur...

Bij ons in de gilde was het een succes, heel druk, vooral de zondag, vanaf de middag veel paardenworstenvreters :) .

Ook kleinzoontje Victor (begin september wordt ie 19! ) heeft succes geboekt met z'n kunstwerkjes.

Je suis Charlie

In de hel is geen Bier,

• Ons Gents Bierfestival was heel tof, zeker voor een 10e editie, geniet mee even na met de foto's:

https://photos.google.com/shar…ENG90bjdtcnVTQ3lOdkhEVVV3

Hoe was het bij de Gilde, enne Ronnie, ik heb u niet gezien?

Yep, was leuk, altijd veel volk en veel soorten bieren, spijtig dat er geen beroemde hobbybrouwer op de vele foto's staat uit het "Oudenaardse", dus posten we die dan maar zelf, alleen een beroemde "speaker" uit het Gentse... 8o^^

gbf2019.jpg

"Bier is ook een schoonheidsproduct, als je er genoeg van gebruikt worden de minst mooie vrouwen (bijna) de mooiste..."

• Heb verstek moeten laten gaan, jammer...

Ben ook maandagavond en gisteren helemaal van de kaart geweest, niks gedronken, (sedert >een week al), heb naweeën gehad van m'n beroerte van enkele jaren geleden, mijn bieractiviteit zal als een kaarsje langzaam uitdoven, maar 'k kom hier graag nog es kijken.

Als ik af en toe nog es een biertje dronk, dan was het een Vedett IPA van 2.7 vol%

Je suis Charlie

In de hel is geen Bier,

• Heb verstek moeten laten gaan, jammer...

Ben ook maandagavond en gisteren helemaal van de kaart geweest, niks gedronken, (sedert >een week al), heb naweeën gehad van m'n beroerte van enkele jaren geleden, mijn bieractiviteit zal als een kaarsje langzaam uitdoven, maar 'k kom hier graag nog es kijken.

Als ik af en toe nog es een biertje dronk, dan was het een Vedett IPA van 2.7 vol%

Sterkte Ronnie!

• Ik had geen weet van dit evenement, anders was ik zeker naartoe geweest (ben geboortig uit het Waasland).

Ronnie: Veel sterkte! (Kijk eens in de kruidenboeken of je iets hebt aan Meidoornextract, vind je het niet zend me dan een privé-mail.)

Alchemist tot in de kist, zolang het maar gist. Blond, goudgeel of bruin, maar liefst met wat schuim.