Brouwproject in de Kempen

There are 2 replies in this Thread. The last Post () by bartc.

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Hoi

Ik ben gevraagd om eens rond te horen of er iemand zin heeft om mee in te stappen in een brouwproject in de Kempen (regio Geel - Mol). Veel details kan ik niet openbaar maken, maar ik zoek iemand die graag een eigen brouwerij zou opstarten (in bijberoep bv) maar niet over de nodige financiële middelen beschikt. Of een hobbybrouwer die af en toe eens in iets grotere hoeveelheden wil brouwen?

Ter info: dit heeft niets met Brouwerij Het Nest te maken. Iemand heeft me gewoon gevraagd om hier deze vraag even te stellen.

Als iemand interesse heeft kan hij me altijd een bericht sturen of mailen naar bart(AT)brouwerijhetnest.be en dan breng ik je in contact met de juiste persoon.

cheers

Bart

• Ken ook zo iemand die al een tijdje bezig is om in de regio Geel een brouwerij uit de grond te stampen. Een tweetal jaar geleden ben ik 'm nog in Antwerpen op de beurs tegen het lijf gelopen. Toen ik kind was woonde hij schuin over ons, en kwamen mijn ouders er geregeld over de vloer. Heeft de persoon waar jij het over hebt toevallig de initialen E.B.?.

Zoniet zijn we wsl over 2 totaal verschillende mensen bezig. Tenzij het een ander lid van dat gezelschap is. In Antwerpen waren ze in ieder geval met z'n twee.