VHM 2018 - Proeftoog wedstrijdje

There are 6 replies in this Thread. The last Post () by ciesvandekwis.

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Ik heb het in het onderwerp over onze Trooper pagina al gezegd dat ik met een deel van de verworven fondsen iets wil doen. Mijn idee gaat uit naar een soort wedstrijdje te houden aan de proeftoog tijdens het VHM. Nothing fancy maar gewoon iets om het wat leuker te maken en de winnaar gaat met een prijsje naar huis.

Mijn idee is dat iedereen die wil deelnemen een bier meeneemt om te proeven aan de proeftoog. We voorzien een proefformulier dat iedereen kan invullen en waar men een waardeoordeel kan vellen over een bier. Er wordt dan ook een simpel punt gegeven. De hoogste gemiddelde score wint de prijs.

Ik heb nog een softcopy van een oud proefformulier dat wel kan worden gebruikt. Hier worden niet enkel punten op gegeven, maar ook een uitgebreid proefverslag mee ingevuld. Op die manier heeft iedere deelnemer een idee wat anderen van zijn bier vinden en waar eventueel punten ter verbetering zouden kunnen zitten of net punten waarmee het bier goed scoort.

Wat denken jullie?

• Een bijkomend ideetje : zorgen we voor een schenker aan de proeftoog die niet meedoet aan de wedstrijd? Ik wil me daar wel kandidaat voor stellen aangezien ik toch al in de organisatie zit :) Misschien dat ik het dan zo kan brengen dat ik jullie blind kan laten proeven, al wordt dat al weer wat moeilijker lijkt me.