Forum onbereikbaar deze ochtend

There is 1 reply in this Thread. The last Post () by ciesvandekwis.

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Deze ochtend rond 08:30 ging het forum ineens offline tesamen met alle andere sites die worden gehost door Vimexx. Blijkbaar had iemand bij BIT Datacenter het geniale idee gekregen om een test te doen van het backup systeem van de stroomvoorziening. Alle servers bij het BIT Datacenter down, verschillende switches NDKL en uiteraard aangezien Vimexx op hun servers zit, alle sites van Vimexx mee gecrashed.

Heel de voormiddag al mijn vrije tijd (en ik ben in ziekteverlof dus ik heb wel wat vrije tijd :evil: ) de mensen van Vimexx lopen stalken op Twitter, tesamen met enkele tientallen andere misnoegde klanten (wie doet er nu godverdomme een test tijdens een piekuur?). Bleken ook een aantal webshops tussen te zitten dus de gemoederen werden stilletjesaan warmer en warmer.

Soit, we zijn terug online en iedereen kan weer op het forum (hoop ik). Ik heb er wel een belangrijke les uit geleerd : ergens moet ik een backup systeem hebben dat jullie kunnen raadplegen bij zo'n pannes. Ik denk dat ik een twitteraccount ga aanmaken voor het forum om te kunnen communiceren tijdens zo'n probleemsituaties.