Meest behulpzame antwoord

There are 7 replies in this Thread. The last Post () by w@lter.

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Hier op het forum durven we nogal eens kletsen 8o en daardoor kunnen we ook al eens wat gaan afwijken in een onderwerp :whistling:

Best wel leuk om zo met elkaar te praten en zeker ook geen punt van kritiek maar voor mensen die op zoek zijn naar bepaalde informatie kan het soms al eens worstelen zijn door verschillende pagina's met antwoorden op een post zonder er echt veel in terug te vinden. Nochtans wordt er op elke vraag wel altijd een goed antwoord gegeven door iemand al is het wel eens wat zoeken.

Daarom heb ik vandaag de optie "Most helpful answer" geactiveerd. Hoe werkt het? Je leest in een onderwerp een antwoord waarvan je denkt "dat is nu eens het antwoord op de vraag zie!". Dus klik je op het sterretje onderaan rechts van het bericht :

Je hebt dan dit bericht als meest behulpzaam gemarkeerd. Op democratische wijze (dus welk bericht krijgt de meeste sterretjes) komt er aldus aan het begin van een onderwerp onder het eerste bericht een balk waar je op kan klikken :

Je komt dan meteen bij dit antwoord terecht.

Het staat los van het "like" knopje waar je gewoon je appreciatie kan uiten voor het bericht van iemand.

• Is blijkbaar normaal X( ik heb de kleine lettertjes niet goed gelezen : de auteur van het onderwerp kan blijkbaar een antwoord als meest behulpzaam markeren, niet de andere leden :grouchy:

Ik heb het echt gehad met die kutm&ffen van WoltLab :hulk Nergens geen deftige documentatie te vinden en als je al iets vind is het in het Duits :grumpycat:

• Ach so, eigenlijk is dat wel logisch. Iemand stelt een bepaalde vraag, er komen antwoorden op en de vraagsteller duid aan welke antwoorden voor hem het beste lijken. Niet?🤔