Tijd om me eens voor te stellen, Stijn uit Geel / Meerhout

There are 5 replies in this Thread. The last Post () by Vlammie.

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Hallo,

Zit hier nu al eventjes, tijd om me voor te stellen.

Ik ben Stijn Aerts, geboren en getogen in Geel en heel mijn leven gewoond te Geel-Bel. Sinds enkele maanden ben ik verhuisd naar juistekes over de grens met Meerhout.

Als hobby ben ik vrijwilliger in de organisatie van Reggae Geel.

Op vlak van werk ben ik full-time werkzaam als IT-programmeur en sinds een jaar ben ik tevens werkzaam als IT-programmeur in bijberoep.

Recent is daar een uit de hand gelopen hobby bijgekomen, namelijk bierbrouwen. Ik heb een bierfirma opgericht en ik brouw mijn eigen recept op de ketels van een erkende brouwerij (De Feniks). In mei is mijn eerste bier uitgebracht uit in Geel en omstreken. De eerste 1000 liter is reeds verkocht en er is reeds 2000 liter bijbesteld!

Het is een bier genaamd Free Bird Session IPA, bevat 4,5% alcohol en is een bitter, blond en fruitig bier. Ideaal voor de zomer!

Momenteel ben ik de mogelijkheid aan het onderzoeken om zelf een brouwerij te starten in Geel of Meerhout.

Als jullie vragen hebben, shoot!

Stijn

https://www.facebook.com/CraftBeersHoppug/

• <p>@KoenVR: 4 jaar zoiets waarvan het laatste jaar een niveau hoger (toen was ik afgestudeerd en had ik tijd/geld).</p>
    <p><br></p>
    <p>@walter: voorlopig nog niet. Ik hou mij liever niet zoveel met de commerce bezig en zover kan ik dus niet gaan leveren. Er is momenteel zoveel vraag naar dat ik eerst Geel en Meerhout deftig bevoorraad moet zien krijgen ? de reacties zijn positief zie ik op untappd dus ik ben een tevreden man.</p>