25e weekend der Belgische bieren - OLEN

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Ik ben ooit eens onder het mes gegaan na een avond stappen en 's nacht op weg naar huid een aangereden, dus nuchter naar de OK was niet echt het geval. Het is voornamelijk voor jezelf dat je minder last krijgt als je weer bijkomt. (En minder nadorst hent :) )

In ieder geval sterkte Walter, en beterschap.

• Oei , als ze in de keel moeten snijden zal je wel een paar dagen niet kunnen drinken.

Ik heb eens de tussenwervels in de hals moeten laten vervangen en kon zelf mijn medicatie niet innemen en mijn eigen speeksel niet inzwelgen , 'kwas nog slechter dan een klein kind

kwam door de zwelling van de keel , maar je moet niet ongerust zijn pijn doet het niet gewoon grote dorst

en na een dag of drie mocht ik naar huis.

Vraag maar eens aan Serge ik denk dat hij dat ook heeft ondergaan

Toch nog veel sterkte gewenst en een goed herstel

uit een goede kraan stroomt geen water

• De operatie is goed verlopen, de cyste zat wel vergroeid aan mijn tongbeen waardoor ze daar een stuk van hebben moeten verwijderen. De operatie heeft daardoor ook 4,5 uur geduurt. De pijn valt al bij al nog mee maar dat kan ook zijn vanwege het feit dat ik zowat stoned ben van de pijnstillers :whistling:

Er zit momenteel nog een drainage in de wonde en daar hangt het vanaf of ik al dan niet naar huis mag. Voorlopig wel nog voorzichtig eten, kauwen doet namelijk zeer. Slikken is gelukkig een stuk minder pijnlijk.

Corona, mondmasker, dag baard ;(