Privégesprekken worden een stuk makkelijker

There are 2 replies in this Thread. The last Post () by w@lter.

Registreer je of meld je aan

Je moet aangemeld zijn om deel te nemen aan het forum

• Vandaag een aanschaf voor het forum gedaan. Het noemt "extended conversations" en is eigenlijk een verbetering van het privéberichtensysteem van het forum. Het is een verbetering die ik reserveer voor de actieve leden. Actieve leden zijn alle leden met meer als 5 posts.

Hoe werkt het? Simpel, rechts onderaan je scherp (desktop) zie je een kadertje met "Gesprekken". Klik er op en je krijgt een lijst met al je privégesprekken die je op het forum hebt gedaan. Je kan op eentje klikken om het verder te zetten of met het plusje bovenaan een nieuw beginnen.

Speel er wat mee en laat me weten wat je ervan vindt.

Je kan het ook afzetten als je wil en het gewone systeem weer gebruiken in je persoonlijke instellingen (via je avatar -> Instellingen -> algemeen -> helemaal onderaan -> "Enable extended conversations")

• Nog effe een kleine aanpassing : de "Wall Comments" heb ik uitgezet.

Waarom? Omdat ik regelmatig een vraag via de Wall comments krijg, maar ik dit meestal véél te laat zie waardoor mensen de indruk krijgen dat ik ze negeer (waarvoor mijn excuses!). Bovendien zijn deze comments niet privé maar leesbaar door iedereen én is het nogal een onoverzichtelijk gedoe.

Daarom heb ik een weekje geleden nog een pakket aangeschaft om de privé conversaties makkelijker te laten verlopen, zoals ik hierboven heb beschreven. Makkelijk te gebruiken en op te volgen, mocht je daar nog vragen over hebben, stel ze gerust in dit onderwerp ter lering van iedereen. :ok: